چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 73215
منبع : خبرگزاری تسنیم

مشکلات کشور با مدیریت انقلابی و جهادی حل می‌شود

قم نيوز : دبیر شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت گفت: کشور با مدیریت انقلابی و جهادی در عرصه‌های موشکی، هسته‌ای، نانو و غیره به پیشرفت‌های چشم‌نوازی رسیده است.
مشکلات کشور با مدیریت انقلابی و جهادی حل می‌شود
مشکلات کشور با مدیریت انقلابی و جهادی حل می‌شود
 به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ حسین جوشقانیان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین گردهمایی فعالان یادواره‌های شهدای کشور که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جنگ نرم نیازمند سربازان متخصص است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته به‌صورت مستمر پیشرفت کرده و پیچیده‌تر شده است، توفیقات و پیچیدگی دستاوردهای آن سبب شده تا برخی از انقلابیون از قطار انقلاب پیاده شده یا ازآنجا بمانند.

دبیر شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت گفت: در وضعیت کنونی دشمن از پیشرفته‌ترین امکانات خود برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی استفاده می‌کند، مقابله با فتنه‌های دشمنان با فطرت پاک و دست‌نخورده یک ملت ممکن است، انحراف و گام برداشتن در مسیر فساد و گناه زمینه‌های هدایت را از برخی افراد سلب کرده است.

جوشقانیان با اشاره به اهداف دشمن در جنگ نرم ادامه داد: دشمن از حربه جنگ نرم برای قتل‌عام فرهنگی و اجتماعی ملت ایران استفاده می‌کند، دشمن از فرهنگ شهادت و جهاد ایران هراس داشته و همواره در مسیر تضعیف آن حرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید سربازان متخصص تربیت کرد، به همان میزان که خداوند متعال برای توسعه و گسترش دین اسلام پیامبر اکرم(ص) را یاری کرد امروز نیز سربازان امام زمان(عج)را با عنایت ویژه خود مورد توجه قرار خواهد داد.

دبیر شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت تأکید کرد: کشور با مدیریت انقلابی و جهادی در عرصه‌های موشکی، هسته‌ای، نانو و غیره به پیشرفت‌های چشم‌نوازی رسیده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchminq.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما