کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در لیگ دسته اول فوتسال ایران صورت می‌گیرد؛

تلاش تیم الماس شهر قم برای بقا در لیگ دسته اول

خبرگزاری مهر , 20 دی 1397 ساعت 12:15

تیم فوتسال الماس شهر قم در تلاش برای بقا در لیگ دسته اول فوتسال ایران امروز در خانه دیداری مهم و سرنوشت ساز را در پیش رو دارد.


به گزارش قم نیوز تقابل حساس الماس شهر قم و نماینده زنجان امروز در لیگ دسته اول فوتسال برگزار می‌شود و نتیجه آن تأثیر مستقیم بر تعیین تیم سقوط کننده از لیگ دسته اول به دسته دوم فوتسال ایران دارد.

تیم فوتسال الماس شهر قم غروب مروز در دیداری خانگی در لیگ دسته اول کشور در سالن شهید حیدریان میزبان تیم خالص سازان زنجان است و این بازی، یکی از سه مسابقه باقی مانده نماینده قم در لیگ یک است.

الماس شهر برای زنده نگه داشتن امید خود به بقا باید امروز پیروز میدان باشد. رقیب الماس شهر برای بقا در لیگ تیم هبلکس مشهد است که شش امتیاز بیشتر از الماس شهر در اختیار دارد و چشم امید تیم الماس شهر به نفت امیدیه است که بتواند در بازی امروز از سد هبلکس عبور کند.

از سوی دیگر تیم الماس شهر در بازی امروز خود محکوم به شکست دادن حریف زنجانی است و در صورت وقوع این ۲ شرط، الماس شهر فاصله خود را با رقیب خود در مسیر بقا، به ۳ امتیاز کاهش می‌دهد و در ۲ بازی باقی مانده امیدوار خواهد ماند.

شکست تیم الماس شهر قم در بازی امروز برابر خالص سازان زنجان به معنای پایان کار این تیم در دسته اول است و نماینده قم باید فصل آینده در دسته دوم به کار خود ادامه دهد اما بازیکنان الماس شهر برای وقوع این اتفاق ۳ بازی فرصت دارند و دیدار امروز نقش مهمی در آینده الماس شهر دارد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 73251

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73251/تلاش-تیم-الماس-شهر-قم-بقا-لیگ-دسته-اول

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir