کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اتحادیه ناشران استان قم خبر داد

حضور 110 ناشر در نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قم

خبرگزاری فارس , 20 دی 1397 ساعت 18:31

رئیس اتحادیه ناشران استان قم گفت: دومین دوره نمایشگاه تخصصی کتاب کودکان و نوجوان استان با حضور 110 ناشر از 21 دی ماه الی 28 دی ماه در تالار مرکزی شهر قم برگزار خواهد شد.


به گزارش قم نیوز حمید خرمی عصر امروز در آیین گشایش دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوانان استان قم در تالار مرکزی شهر قم با اشاره به اهمیت کتاب خواندن برای کودکان اظهار کرد: کتاب خوانی موجب افزایش توانایی کودکان برای تعاملات اجتماعی و ارتقای قدرت ابتکار آن‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: شهر قم دارای طراحان توانمندی است و تلفیق هنر آن‌ها با اثر نویسندگان، موجب بی نیازی کودکان کشورمان از آثار ترجمه ای می‌شود، در این راستا دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودکان و نوجوان با حضور 110 ناشر از سراسر کشور در قم برگزار می‌شود.

رئیس اتحادیه ناشران استان قم افزود: 18 هزار عنوان کتاب ویژه کودکان و نوجوان در نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در استان عرضه می‌شود، فروش این کتاب‌ها با ارائه بن تخفیف صورت می‌گیرد و سه میلیارد ریال بن تخفیف برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

خرمی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در استان قم اظهار کرد: دومین دوره این نمایشگاه از 21 دی ماه الی 28 دی ماه در تالار مرکزی شهر قم برگزار می‌شود، زمان بازدید از نمایشگاه در نوبت صبح از ساعت 9 الی 13 و در نوبت عصر از ساعت 15 الی 21 خواهد بود.  

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه دومین دوره نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قم، فضای ویژه ای برای بازی کودکان با همکاری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 73266

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73266/حضور-110-ناشر-نمایشگاه-تخصصی-کتاب-کودک-نوجوان-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir