پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 73272
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج):

خودسازی گمشده امروز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است

قم نيوز : مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) گفت: گمشده امروز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی عمل به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر خودسازی است که در متن جبهه فرهنگی قرار گیرد و اگر ما به دنبال دولت حق هستیم در مرحله نخست باید به دنبال خودسازی باشیم.
خودسازی گمشده امروز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است
خودسازی گمشده امروز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است

مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج):
خودسازی گمشده امروز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است
مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) گفت: گمشده امروز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی عمل به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر خودسازی است که در متن جبهه فرهنگی قرار گیرد و اگر ما به دنبال دولت حق هستیم در مرحله نخست باید به دنبال خودسازی باشیم.

به گزارش قم نیوز سید احمد عبودتیان عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین گردهمایی فعالان یادواره‌های شهدای سراسر کشور که به همت شبکه ملی وارثون در سالن جلسات مجتمع فرهنگی پلاک 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه یادواره‌های کشور می‌تواند در قالب سلسله نشست‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دنبال شود، اظهار کرد: باید هماهنگی مورد نیاز میان فعالان و اعضای ستاد یادواره‌ها و محافل شهدا برقرار شود تا بتوانیم به حرکت‌های منسجم ملی برسیم.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب اسلامی کنش‌ها و واکنش‌های مختلف را در جامعه اسلامی مورد بررسی قرار می‌دهند، اظهار کرد: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی زمانی که اسلام ناب به مردم عرضه شود آن‌ها نیز تصمیم می‌گیرند از انقلاب خود دفاع کنند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) خاطرنشان کرد: بعد از جریان 9 دی موجی که به واسطه شهادت محسن حججی در کشور رقم خورد، بزرگ‌ترین رویداد کشور است درحالی‌که مجموعه‌های مختلف فرهنگی با اعتبارات سنگین اگر در کنار یکدیگر قرار گیرند بازهم نمی‌توانند همانند شهید حججی در جامعه تحول ایجاد کنند.

وی ادامه داد: گمشده امروز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی عمل به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر خودسازی است که در متن جبهه فرهنگی قرار گیرد و اگر ما به دنبال دولت حق هستیم در مرحله نخست باید به دنبال خودسازی باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauun0.49ne015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما