کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وهابیت با تمام قوا برای زیر سوال بردن جایگاه حضرت زهرا(س) به میدان آمده است

خبرگزاری تسنیم , 20 دی 1397 ساعت 22:15

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) موضوعی بوده که هیچ‌گاه وهابیت نمی‌توانند بر روی آن توقف کند اما با تمام قوا به میدان آمده تا مباحث مرتبط با این بانوی مکرم اسلام را زیر سؤال ببرد.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ محمد حسینی قزوینی در کارگاه مهارت‌های تبلیغی منبر فاطمیه که با موضوع« منزلت الهی حضرت زهرا(س) با محوریت پاسخ به شبهات» که در سالن اجلاسیه مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد با اشاره به فضایل و مناقب حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) دارای فضایلی بودند که حتی برخی از این فضایل حتی برای امیرالمؤمنین(ع) هم وجود ندارد.

وی با بیان تفاسیری از تعبیر «فاطمه بضعه منی» که در ارتباط با حضرت زهرا(س) آمده است گفت: این تعبیر تنها برای حضرت زهرا(س) بیان‌ شده است و تنها از این‌ جهت که ایشان فرزند رسول گرامی اسلام(ص) بودند نیامده چرا که نبی مکرم اسلام(ص) دارای هشت فرزند بودند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا(س) عنوان کرد: وهابیت هیچ‌ گاه جوابی برای شبهات ما ندارد و حضرت زهرا(س) موضوعی بوده که هیچ‌ گاه وهابیت نمی‌توانند بر روی آن توقف کند اما با تمام قوا به میدان آمده تا مباحث مرتبط با این بانوی مکرم اسلام را زیر سوال ببرد.

 حسینی قزوینی تعبیر «فاطمه بضعه منی» را ملاک حقانیت شیعه دانست و ادامه داد: امروز وهابیت تخریب این تعبیر برای حضرت زهرا(س) بوده و ما در سایت ولی‌عصر(عج) به بسیاری از این شبهات پاسخ می‌دهیم.

وی با اشاره به برخی شبهات مطرح‌ شده درباره حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) دارای دو نوع علم ظاهری و غیرطبیعی و غیبی بودند، عمل به علم ظاهری وظیفه آنان بوده اما نسبت به علم غیبی خود مکلف به عمل به آن نبودند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 73276

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73276/وهابیت-تمام-قوا-زیر-سوال-بردن-جایگاه-حضرت-زهرا-س-میدان-آمده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir