جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 73278
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب 3 پيروزي در مرحله دوم رقم خورد

صعود ايثار قم به مرحله پلي‌آف ليگ ملي بسكتبال با ويلچر ايران

قم نيوز : تيم بسكتبال با ويلچر ايثار قم موفق به كسب مجوز صعود به مرحله پلي‌آف رقابت‌هاي ليگ ملي بسكتبال با ويلچر باشگاه‌هاي كشور شد.
صعود ايثار قم به مرحله پلي‌آف ليگ ملي بسكتبال با ويلچر ايران
صعود ايثار قم به مرحله پلي‌آف ليگ ملي بسكتبال با ويلچر ايران
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم امسال در نخستین دوره مسابقات لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های ایران در گروه نخست مقدماتی با تیم‌های فیروز قزوین، هیات شهر ری و هیات بوکان هم‌گروه است و با شکست هر سه حریف خود مقتدرانه به مرحله پلی‌آف صعود کرد.

نماینده قدرتمند ورزش جانبازان و معلولین استان قم در مرحله نخست این بازی‌ها میزبان سه رقیب دیگر خود بود و در سالن ورزشی شهدای بهزیستی قم سه بازی با رقبا برگزار کرد که با شکست دادن تمامی آنها در صدر جدول رده‌بندی جای گرفت تا به مرحله دوم بازی‌ها بیاندیشد.

ایثار قم که با هدایت جواد شهره‌غلامی مربی مطرح بسکتبال و بسکتبال با ویلچر ایران در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته، در مرحله دوم راهی شهر قزوین شد تا سه بازی دیگر برابر حریفان انجام بدهد، بازی‌هایی که با ثبت سه پیروزی دیگر در کارنامه نماینده قم همراه بود و این تیم حالا جزو مدعیان قهرمانی است.

ایثاری‌ها که سابقه دو عنوان قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران، دو قهرمانی لیگ دسته دوم و یک مقام بین‌المللی در کارنامه هشت سال حضور خود در سطح اول رقابت‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر کشورمان را کسب کرده‌اند، حالا یکی از تیم‌های حاضر در پلی‌آف فصل 1397 لیگ ملی هستند.

این در حالی است که بازی‌های فصل جاری لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، تیم‌ها در دو مرحله مقدماتی با یکدیگر رقابت کردند و تمام تیم‌ها به ترتیب رتبه جدولی خود در پلی‌آف حضور می‌یابند.

بدین‌ترتیب تیم ایثار قم به عنوان صدرنشین گروه نخست باید در مرحله پلی‌آف به مصاف تیم چهارم گروه دوم برود تا در صورت عبور از سد حریف خود به مرحله نهایی راه یافته و بعد از چهار قهرمانی در لیگ‌های برتر و دسته دوم ایران، به نخستین قهرمانی در لیگ ملی این رشته فکر کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7x9u.ak9wu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما