کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در تعطيلات ليگ برتر رقم خورد

خط و نشان صباي قم براي فولاد خوزستان

خبرگزاری فارس , 21 دی 1397 ساعت 14:16

تيم فوتبال جوانان صباي قم با پيروزي در يك ديدار تداركاتي مقابل تيم ليگ برتري افشيد قم آمادگي خود را براي مصاف حساس هفته هفدهم ليگ برتر مقابل فولاد خوزستان به نمايش گذاشت.


به گزارش قم نیوز تیم فوتبال جوانان صبای قم که در سال 1396 موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور و مجوز صعود به لیگ برتر شد، امسال برای نخستین‌بار در این سطح از مسابقات باشگاهی ایران حضور دارد.

جوانان صبای قم در این دوره از رقابت‌ها تا کنون عملکرد بسیار پر فراز و نشیبی داشته زیرا در نیم‌فصل نخست با کسب نتایج بسیار ضعیف در آخرین رتبه جدول رده‌بندی قرار گرفت تا در نخستین سال حضور خود در لیگ برتر یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول جوانان ایران لقب بگیرد.

نماینده فوتبال قم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور تا پایان هفته هشتم با سرمربی موفق سه سال گذشته خود یعنی داوود عاصم‌آبادی به مصاف حریفان رفت اما یک برد، یک تساوی و 6 باخت در کارنامه این تیم به ثبت رسید و صبا در رتبه دوازدهم جدول 12 تیمی این رقابت‌ها ایستاد.

با این نتایج تیم جوانان صبای قم در شرایط بدی قرار گرفت و آمدن محمد جعفری به عنوان سرمربی جدید تیم نیز نتوانست در سه هفته پایانی نیم‌فصل تغییری در عملکرد صبا ایجاد کند تا جایی که صبا با نا امیدی به تعطیلات نیم‌فصل رفت ولی در شروع دور برگشت تمام کارشناسان را متحیر کرد.

صبای قم در پنج بازی دور برگشت به سه برد، یک تساوی و یک باخت دست یافته و با جدایی از انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر امیدوار است سهمیه قم در لیگ برتر جوانان ایران را حفظ کند، تیمی که در هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال جوانان ایران باید روز 28 دی‌ماه در میهمانی تیم فولاد خوزستان به میدان برود.

به همین منظور شاگردان محمد جعفری در تیم جوانان صبای قم برای حفظ آمادگی خود یک دیدار تدارکاتی مقابل همشهری خود که تیم لیگ برتری نوجوانان ایران یعنی افشید قم است برگزار کردند و در پایان با دو گل سیدحسین پیغمبرزاده و محمدجواد لطفی به برتری دست یافتند تا برای فولاد خوزستان خط و نشان بکشند.

انتهای پیام /  137


کد مطلب: 73279

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73279/خط-نشان-صباي-قم-براي-فولاد-خوزستان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir