کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شورای هماهنگی اصولگرایان قم:

گروه‌های انقلابی دست‌های خائن را از مرکزیت انقلاب کوتاه می‌کنند

خبرگزاری فارس , 22 دی 1397 ساعت 12:34

شورای هماهنگی اصولگرایان قم با صدور بیانیه‌ای به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر مردم قم با ایشان لبیک گفت.


به گزارش قم نیوز در بیانیه شورای هماهنگی اصولگرایان قم آمده است: دی ماه در تاریخ قم همیشه یادآور قیامی انقلابی بوده و هرسال موجب تجدید بیعتی با شکوه از سوی مردم متدین و ولایتمدار قم با رهبر فرزانه انقلاب می گردد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: امسال هم این لطف الهی شامل حال مجاورین کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) گردید تا پای درس معلم انقلاب حاضر شوند و از کلام شیوا و دلنشین ایشان بهره ببرند.

در این بیانیه اضافه شده است: شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم که متشکل از احزاب و گروه‌های انقلابی است در لبیک به فرامین مطاع رهبر معظم انقلاب اعلام می‌دارد ای امام عزیز، ما همچنان بر سر عهدمان هستیم و با اتکال به قدرت لایزال الهی و با حمایت مردم در تمام صحنه‌های انقلاب حضور خواهیم داشت و اجازه نخواهیم داد که دشمن زبون و مزدوران داخلی و خارجی، خدشه ای بر وحدت دینی و انقلابی ما وارد کنند.

در این بیانیه تاکید شده است: جان بر کفان، احزاب و گروه‌های انقلابی در امتثال امر شما با همراهی و زعامت علما و مراجع معظم تقلید و ضمن پشتیبانی معنوی حوزه‌های علمیه دست‌های خائن را از مرکزیت انقلاب کوتاه کرده و اجازه نخواهیم داد مرکزیت و محوریت قم به عنوان کانون انقلاب کم رنگ گردد.

در این بیانیه تصریح شده است: ما خطاب به عوامل زبون داخلی و خارجی نیز هشدار می‌دهیم که اجازه نخواهیم داد لطمه ای به شهر مقدس قم به عنوان نقطه کانونی و مرکزی انقلاب وارد نمایند و بدانند تا پای جان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس و بزرگ انقلاب ایستاده ایم. دشمنان زبون بدانند ما همچون چهل سال گذشته با حضور در تمام عرصه‌ها و با همراهی و یاری مردم و جوانان انقلابی، نقشه‌های شوم ایشان را نقش بر آب خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 73304

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73304/گروه-های-انقلابی-دست-های-خائن-مرکزیت-انقلاب-کوتاه-می-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir