کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باند قاچاق احشام در قم منهدم شد

خبرگزاری ايرنا , 22 دی 1397 ساعت 13:24

جانشین فرماندهی انتظامی قم از انهدام باند قاچاق احشام در این استان خبر داد و گفت: سه تن نیز در این رابطه دستگیر شدند.


به گزارش قم نیوز سرهنگ صیاد درویشی روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر قاچاق احشام از روستایی در قم به سمت به مرز شرقی و کشورهای همسایه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه ماموران با بررسی های صورت گرفته ضمن تایید صحت موضوع، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و سه تن را در این رابطه دستگیر کردند.

درویشی با بیان این که 2 تن از افراد دستگیر شده اهل یکی از استان های مرزی و نفر سوم اهل یکی از روستاهای قم بوده و نقش واسطه گری داشته است، تصریح کرد: متهمان قصد داشتند 10 راس احشام از نوع گاو ماده مولد را به مرز شرقی و کشور همسایه منتقل کنند که با هوشیاری پلیس ناکام ماندند.

وی ارزش احشام کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از 1.5 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهمان به انضمام پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

وی قاچاق را یکی از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی رونق بخشی به تولید داخل و رفع دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم است که نیروی انتظامی با مبارزه بی امان با هرگونه قاچاق، تلاش وافری برای تثبیت شعار اقتصاد مقاومتی دارد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 73307

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73307/باند-قاچاق-احشام-قم-منهدم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir