شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 73324
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد

بارش باران و برف در قم

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد بارش برف و باران در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
بارش باران و برف در قم
بارش باران و برف در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قسمتی تا نیمه ابری در برخی ساعات افزایش ابر و وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم منفی پنج و 10 درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم منفی سه درجه و هفت درجه است، فردا آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری در پاره ای نقاط بارش باران و برف است.

قاضی با بیان اینکه در روز دوشنبه آسمان استان قم نیمه ابری تا ابری است، گفت:  در آن روز در پاره ای از نقاط استان شاهد بارش باران برف خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان منفی یک درجه و 9 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب منفی پنج درجه و 11 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 14 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه کهک با منفی پنج درجه و شهر قم با 11 درجه بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5pay.t1apr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما