کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عکاس قمی رتبه اول جشنواره دوربین.نت را کسب کرد

خبرگزاری فارس , 23 دی 1397 ساعت 8:45

محمدمهدی ورال، عکاس قمی رتبه اول سیزدهمین دوره جشنواره عکس خبری دوربین.نت در بخش آیین و مذهب را کسب کرد.


به گزارش قم نیوز محمدمهدی ورال با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره عکس خبری دوربین.نت اظهار کرد: موضوع این جشنواره عکاسی خبری، مطبوعات و مستند است که یکی از معتبرترین جشنواره‌ها محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:بسیاری از عکاسان به واسطه اعتبار و سابقه کاری در این جشنواره شرکت می‌کنند و خواستار کسب رتبه در این جشنواره  هستند.

این عکاس قمی با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره گفت: این جشنواره از بخش‌های مختلف ورزشی، مستند، فرهنگ و هنر، آیین و مذهب، اقتصاد، سیاست و... تشکیل شده است.

وی از کسب رتبه اول در سیزدهمین جشنواره دوربین.نت در بخش آیین و مذهب خبر داد و افزود: عکس برگزیده این جشنواره در نیمه شعبان گرفته شده بود که هیأتی به جمکران آمده بودند و پرچم بزرگی با عبارت یا صاحب الزمان(عج) در این عکس با نمای گنبد مسجد جمکران مشاهده می‌شود.

ورال با بیان اینکه از اواخر سال 94 به عکاسی پرداخته است گفت: پیش از این افتخار، در یازدهمین دوره جشنواره دوربین.نت برگزیده شده‌ام و همچنین افتخاراتی در جشنواره‌های خودرونما، قرآنی، عکس استان و... کسب کرده ام.

وی به ویژگی‌های عکس حائز رتبه در جشنواره دوربین.نت اشاره کرد و افزود: بر اساس نظر داوران متفاوت بودن در عکس انتخابی بنده وجود داشت بنابراین دقت در انتخاب عکس تأثیرگذار است. توجه به کادربندی، نورسنجی و ترکیب از دیگر مباحث مؤثر در عکس منتخب محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 73335

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73335/عکاس-قمی-رتبه-اول-جشنواره-دوربین-نت-کسب

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir