دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 73397
منبع : خبرگزاری ايرنا

تصادف در بلوار جمهوری قم یک فوتی برجای گذاشت

قم نيوز : سرپرست پلیس راهور شهرستان قم گفت: براثر تصادف یک دستگاه خودرو با عابرین پیاده در بلوار جمهوری قم، یک تن جان خود را از دست داد و یک تن نیز مصدوم شد.
تصادف در بلوار جمهوری قم یک فوتی برجای گذاشت
تصادف در بلوار جمهوری قم یک فوتی برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز سرهنگ حمید عرب افزود: راننده پژو 405 صبح امروز در بلوار جمهوری مسیر شرق به غرب بدون توجه به جلو و عدم رعایت سرعت مطمئنه در حال حرکت بود که با 2 عابر پیاده در محل گذرگاه عابرین پیاده برخورد کرد.

وی با اشاره به این که حداکثر سرعت در این محل 50 کیلومتر در ساعت می باشد، بیان کرد: سرعت این خودرو بیش از حدمجاز بوده و راننده توجهی به جلو نداشته و هیچ گونه آثار انعکاسی از خط ترمز در محل رویت نشده است.

وی با اشاره به این که تصادف در محل گذرگاه عابر پیاده رخ داده که تابلوهای هشداردهنده آن نیز نصب بوده است، گفت: خودرو پژو به طور مستقیم با دو تن عابر پیاده خانم که در گذرگاه عابر پیاده در حال عبور بودند برخورد کرد و این دو تن از ناحیه سر به شیشه برخورد می کنند و پرتاب می شوند که یک خانم حدود 50 ساله فوت می کند و یک خانم دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل می شود.

عرب با اشاره به این که علت حادثه، عدم توجه راننده به جلو بوده است، گفت: هر کدام از تابلوهای راهنمایی و رانندگی در حکم یک پلیس است که به رانندگان هشدار می دهد، وقتی تابلوی گذرگاه عابر پیاده در محلی نصب می شود به معنای توجه حداکثری به جلو و رعایت سرعت مطمئنه است تا شاهد تکرار چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciypay.t1ap32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما