دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 73404
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

همسران جانبازان پرستاران برجسته جامعه هستند

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: همسران جانبازان که سال‌ها در راستای نگهداری از جانبازان تلاش کردند، انسان‌های بزرگی هستند و پرستاری همسران جانبازان از آنها جزو ارزش‌های کشور ما است.
همسران جانبازان پرستاران برجسته جامعه هستند
همسران جانبازان پرستاران برجسته جامعه هستند
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به سیاست اجتماعی مدیریت شهری قم اظهار کرد: مدیریت شهری قم به مناسبت روز پرستار بازدید از تعدادی از بیمارستان‌های شهری داشته است، همچنین از جمعی از پرستاران قم در بخش‌های مختلف در جلسه شورای اسلامی شهر قم توسط اعضای این شورا مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: همسران جانبازان که سال‌ها در راستای نگهداری از جانبازان تلاش کردند، انسان‌های بزرگی هستند، برخی از این جانبازان امکان تحرک ندارند و تنها بر روی تخت زندگی می‌کنند، پرستاری همسران جانبازان از آنها جزو ارزش‌های کشور ما است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: لایحه اخذ مجوز پیش نویس آیین نامه اجرایی طرح احداث سطوح سبز در ساختمان‌ها و بهینه سازی مصرف آب در کمیسیون خدمات شهری به تصویب رسید که اعضای شورای اسلامی هم لایحه را در جلسه شورای اسلامی شهر قم تائید کردند.

جلالی با اشاره به سرنوشت مصوبه اصلاحیه و متمم بودجه سال 97 خاطرنشان کرد: این مصوبه برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم بازگردانده می‌شود تا پس از کار کارشناسی در صحن اصلی شورا مطرح شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchkknq.23nxvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما