دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 73411
منبع : خبرگزاری ايرنا
استاندار قم:

جذب سرمایه گذاری در قم بر اساس مطالعات کارشناسی باشد

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت توسعه اقتصادی، گفت: جذب سرمایه گذاری در این استان بر اساس مطالعات کارشناسی باشد.
جذب سرمایه گذاری در قم بر اساس مطالعات کارشناسی باشد
جذب سرمایه گذاری در قم بر اساس مطالعات کارشناسی باشد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست روز دوشنبه در دیدار مدیران دستگاه های اقتصادی قم با بیان اینکه در بحث سرمایه گذاری باید مزیت های رقابتی استان لحاظ شود افزود: تقویت بخش خصوصی بخصوص سرمایه گذاران خارجی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با تاکید بر برندسازی برای جذب بخش خصوصی گفت: جذب سرمایه گذاری در قم باید بر اساس نیازهای بومی استان باشد.

وی با بیان اینکه در هر یک از دستگاه های اقتصادی علاوه بر کارهای اداری روزمره باید یک اولویت ویژه وجود داشته باشد ادامه داد: مدیران باید یک راهبرد، برای پیشبرد اهداف توسعه ای در حوزه فعالیت خود مشخص نمایند.

سرمست همچنین قم را دارای ظرفیت ویژه ای در بحث تولید انرژی خورشیدی دانست و خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذاری در این بخش باید با جدیت پیگیری شود.

در این دیدار مدیران کل امور اقتصادی و دارایی، امور مالیاتی، گمرک، روسای بانک های ملی و سپه، بیمه ایران و رئیس سازمان اموال تملیکی استان گزارشی از حوزه فعالیت خود ارائه دادند.


** مسئولان در جهت خدمت بی منت به خانواده معظم شهدا گام بردارند

استاندار قم همچنین در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان این که مسئولان و مردم مدیون خون شهدا هستند، گفت: مسئولان در جهت خدمت بی منت به خانواده معظم شهدا گام بردارند.

سرمست با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و مجاهدت های ایثارگران است گفت: در مواجهه با خانواده معظم شهدا باید عملگرا باشیم.

استاندار قم بیان داشت: وظیفه مسئولان، خدمت صادقانه و بی منت به این بزرگواران و تلاش در جهت رفع نیازهای معنوی و مادی ایشان است.

سردار سید جواد هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قم نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت خدمت به خانواده معظم شهدا اظهار داشت: بنیاد شهید قم بنا به دستور حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهوری همواره از مباحث سیاسی به دور بوده و تنها در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشته است.

در این دیدار حکم «ریاست شورای ترویج وتوسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان قم« که به امضاء حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید رسیده است به استاندار قم تقدیم شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfyjde.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما