دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 73412
منبع : خبرگزاری ايرنا

انتقاد آیت الله علوی گرگانی از برخی بد اخلاقی های جامعه

قم نيوز : آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: متاسفانه امروز در شرایطی قرار داریم که افراد به حریم دیگران تجاوزمی کنند، حق دیگران را به راحتی می خورند و پایمال می کنند و اصلا به حق خودش قانع نیستند و در عین حال خودشان را برحق می دانند.
انتقاد آیت الله علوی گرگانی از برخی بد اخلاقی های جامعه
انتقاد آیت الله علوی گرگانی از برخی بد اخلاقی های جامعه
به گزارش قم نیوز وی روز دوشنبه در دیدار هسته گزینش آموزش و پرورش استان تهران افزود: انبیاء الهی آمدند تا مردم را هدایت کنند، به مردم بگویند، به حق دیگران تجاوز نکنید، ولی بعضی مردم به سادگی به حقوق دیگران تجاوز می کنند.

وی گفت: در روز قیامت بعضی افراد را که به حقوق دیگران تجاوز کرده اند، می آورند و حساب سختی از آنها می گیرند.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه موعظه و پند باعث می شود، انسان منحرف نشود افزود: اگر کسی به موعظه گوش دهد و عمل کند به طور حتم سعادتمند خواهد شد. 

وی اضافه کرد: هسته گزینش هم باحقوق دیگران درارتباط است و باید در این عرصه مواظبت کرد، افرادی عهده دار مقام و پست شوند که انقلابی، متعهد و دین دار باشد.

وی گفت: مسئولان باید طوری رفتار کنند تا فردای قیامت شرمنده اهل بیت(ع) و خدا نشوند. نباید به خاطر سفارش افراد، حق دیگران ضایع شود و دیگران جایگزین افراد متعهد و انقلابی شوند.

این مرجع تقلید اظهار داشت: عمل صالح و ایمان دو بال برای سعادت است، اگر این دو باهم باشند انسان به طورحتم به کمال خواهد رسید.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgxt9u.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما