سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 73431
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر فوتسال قم رخ داد؛

شگفتی سازی تیم قعرنشین و تساوی مقاومت و پاس

قم نيوز : پرونده هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال استان قم بسته شد و شب دوم و پایانی دیدارهای این هفته با پیروزی تیم فوتسال یاقوت و تساوی مقاومت و پاس همراه بود.
شگفتی سازی تیم قعرنشین و تساوی مقاومت و پاس
شگفتی سازی تیم قعرنشین و تساوی مقاومت و پاس
به گزارش قم نیوز پس از این که تیم‌های صدرنشین ابوریحان و آرش هفته هشتم لیگ برتر فوتسال استان قم را که حکم هفته نخست دور برگشت این مسابقات دارد با پیروزی آغاز کردند، بازی‌های باقی مانده این هفته با برد ذاکر و یک تساوی همراه بود.

در مسابقات برگزار شده شامگاه دوشنبه در سالن شهید حیدریان قم، تیم قعرنشین یاقوت شگفتی ساز شد و در یک بازی نزدیک و فشرده و در عین ناباوری توانست تیم فوتسال ذاکر را ۴ بر ۳ شکست دهد و به اولین پیروزی خود در این فصل دست پیدا کند.

یاقوت که در نیم فصل نخست و از ۷ بازی تنها یک امتیاز به دست آورده بود در نیم فصل دوم تیمی متحول شده به نظر می‌رسد و اکنون با پیروزی بر تیم مدعی ذاکر نشان داده برای بقا برنامه دارد. این پیروزی گرچه یاقوت را باز هم در انتهای جدول نگاه داشت اما فاصله این تیم را با تیم‌های بالاتر کاهش داد.

تیم‌های مقاومت و پاس دیگر مسابقه شامگاه دوشنبه را برگزار کردند که این دیدار در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت. این تساوی برای مقاومت از این نظر نتیجه مناسبی نبود که فاصله این تیم را با تیم رده دومی ذاکر به ۳ امتیاز افزایش داد اما تغییری در رتبه این تیم ایجاد نکرد.

تیم فوتسال پاس با این تساوی ۱۲ امتیازی شد و به لطف شکست ذاکر برابر یاقوت همچنان رده چهارم جدول را حفظ کرد. صدر جدول در اختیار فیزیوتراپی ابوریحان ۱۹ امتیازی است و تیم رده دوم جدول، آرش است که ۱۸ امتیاز دارد و مقاومت صاحب ۱۵ امتیاز است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchzknq.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما