چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 73476
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سعیدی:

عبرت‌آموزی باید موضوع اصلی موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشد

قم نيوز : تولیت حرم حضرت معصومه(س) با تاکید بر اینکه عبرت‌آموزی باید موضوع اصلی موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشد، گفت: فضای این باغ موزه باید آموزشی باشد و موضوع تفریحی و گردشگری در حاشیه این کار ارزشمند دیده شود.
عبرت‌آموزی باید موضوع اصلی موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشد
عبرت‌آموزی باید موضوع اصلی موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی حرم مطهر انجام شد، با اشاره به اینکه باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استان قم فقط یک موزه عادی نیست، اظهار کرد: مردم در موزه‌های مختلف به دنبال سرگرمی هستند اما در موزه انقلاب اسلامی که برخاسته از آموزه‌های دینی است، باید فراتر از ایده‌های وقت‌گذرانی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه عبرت‌آموزی باید موضوع اصلی موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشد، اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم تا گزیده‌ای از دفاع مقدس را در این موزه به نمایش گذاریم به همین علت افرادی که از کنار آثار عبور می‌کنند باید از آن‌ها عبرت بگیرند و در این راستا فضای باغ موزه دفاع مقدس باید آموزشی باشد و موضوع تفریحی و گردشگری در حاشیه این کار ارزشمند دیده شود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: جاذبه‌هایی که برای جذب افراد به موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی درنظر گرفته می‌شود باید به آرمان‌ها و آموزه‌های مرتبط با انقلاب اسلامی ختم شود.

وی از موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به‌عنوان برکات رهبر انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: وقتی که فکر بلندی داشته باشیم به همت بلند و افق‌های قابل توجه نیز خواهیم رسید.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcg3t9u.ak9wu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما