چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 73488
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

مدارس علمیه در راه تربیت فقیه و بزرگان دینی گام برمی‌دارند

قم نيوز : مراکز و موسسات تخصصی فقه و اصول در کنار فقه و اصول حوزه های علمیه نقش به سزایی داشته و در راه تربیت فقیه و بزرگان دینی گام برمی‌دارند.
مدارس علمیه در راه تربیت فقیه و بزرگان دینی گام برمی‌دارند
مدارس علمیه در راه تربیت فقیه و بزرگان دینی گام برمی‌دارند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید هادی میراشرفی، امروز در دیدار حضرت آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این استاد حوزه علمیه برگزار شد، عنوان کرد: مراکز و موسسات تخصصی فقه و اصول در کنار فقه و اصول حوزه های علمیه نقش به سزایی داشته و در راه تربیت فقیه و بزرگان دینی گام برمی‌دارند.

وی افزود: مجموعه مدیران حوزه های علمیه جلساتی با حضور پیشکسوتان برگزار کرده و به ارائه راهکار برای پیشرفت و دستیابی به اهداف می‌پردازند.

معاون مدرسه علمیه کریم اهل بیت(ع) قم بیان کرد: مدرسه آل یاسین با تعداد ۸۵ طلبه و ۳۸ استاد، مدرسه انوار طاها با تعداد ۷۸ طلبه و ۳۸ استاد، مدرسه کریم اهلبیت(ع) با تعداد ۱۲۴ طلبه و ۲۲ استاد، مدرسه امام هادی(ع) با ۳۴ طلبه و ۱۳ استاد، مدرسه آیت الله حق شناس با تعداد ۳۰۰ طلبه و ۴۰ استاد، مدرسه امام رضا (ع) با ۸۰ طلبه و ۱۵ استاد، مدرسه حضرت قائم(عج) با ۳۰۰ طلبه و ۴۰ استاد، مدرسه حضرت شمس الشموس(ع) با ۵۰ طلبه و ۲۰ استاد و تعدادی مدارس دیگر به فعالیت‌های دینی و تربیتی می‌پردازند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjoxea.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما