چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 73489
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم مطرح کرد

احداث ۷ غرفه خدماتی در مجاورت پارکینگ‌ شرقی حرم مطهر

قم نيوز : مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از احداث ۷ غرفه خدماتی در مجاورت پارکینگ‌ شرقی حرم مطهر خبر داد.
احداث ۷ غرفه خدماتی در مجاورت پارکینگ‌ شرقی حرم مطهر
احداث ۷ غرفه خدماتی در مجاورت پارکینگ‌ شرقی حرم مطهر
به گزارش قم نيوز علیرضا مظفری امروز با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری در راستای ارائه خدمات به شهروندان و زائرین و ساماندهی مشاغل اظهار کرد: یکی از اقداماتی که طی سال‌های اخیر در دستور کار سازمان قرار گرفته در حوزه ساماندهی مشاغل مزاحم و غیرمجاز شهری بوده است.

وی ادامه داد: شهرداری طی طرحی اقدام به ساماندهی دست‌فروشان و همچنین وانت‌بارها کرد که در این قالب فضاهایی ایجاد شد تا این افراد که ساماندهی شده‌اند بتوانند در فضایی به صورت رسمی به امرار معاش ادامه دهند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه بخشی از غرفه‌های خدماتی احداث شده توسط سازمان در اختیار این افراد قرار گرفته است، افزود: به تازگی سازمان اقدام به احداث ۷ باب غرفه خدماتی در مجاورت پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) کرده است.
وی با اشاره به مشخصات این غرف افزود: این مغازه ها جنب پارکینگ حرم مطهر مقابل پاساژ زمزم به مساحت ۱۷۰ متر مربع احداث شده و بزودی برای ارائه خدمات مختلف واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoyn0.49nea15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما