چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 73497
منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدار نماینده قم برابر پارسیان شهر قدس در ایستگاه آخر لیگ برتر فوتسال

قم نيوز : سوهان محمد سیما در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال برای تثبیت جایگاه خود در رده پنجم به مصاف تیم با انگیزه پارسیانی می رود که برای بقا در لیگ به دنبال معجزه ای در قم می گردد.
دیدار نماینده قم برابر پارسیان شهر قدس در ایستگاه آخر لیگ برتر فوتسال
دیدار نماینده قم برابر پارسیان شهر قدس در ایستگاه آخر لیگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال عصر پنجشنبه با بازی تیم‌های سوهان محمد سیما و پارسیان شهر قدس در قم دنبال می‌شود.

بازی هفته آخر لیگ برتر فوتسال برای سوهان محمد از حساسیت ویژه‌ای برخوردار نیست چراکه این تیم با کسب امتیازات لازم مجوز شرکت در جمع هشت تیم مرحله پلی‌آف را از پیش به دست آورده و بازی فردا جنبه تشریفاتی برای نماینده قم دارد.

اما در سمت دیگر پارسیان شهر قدس برای بقا در لیگ برتر در بازی فردا به دنبال معجزه در قم خواهد بود، پارسیان با 21 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد این در حالی است که اهورای بهبهان 20 امتیازی به انتظار لغزش پارسیان است تا با پیروزی احتمالی برابر تیم قدرتمند مقاومت قرچک جشن بقا در لیگ را بگیرد.

در هفته پایانی لیگ برتر احتمال بهبود جایگاه سوهان محمد سیما وجود نداشته و مهم‌ترین هدف این تیم تثبیت در جایگاه پنجم خواهد بود تا دربازی‌های مرحله پلی‌آف قرعه  راحت‌تری برخورد کند، سوهان محمد سیما تا پایان هفته بیست و پنجم با کسب 39 امتیاز در رده پنجم قرارگرفته و در صورت از دست دادن امتیاز در بازی فردا ممکن است جای خود را با سن ایچ 38 امتیازی و یا حتی شهروند 36 امتیازی عوض کند.

بالاتر از سوهان محمد سیما نیز تیم‌های فرش آرا مشهد و حفاری اهواز با 44 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرارگرفته‌اند، گیتی پسند با 64 و مس سونگون با 54 امتیاز نیز در رده‌های اول و دوم قرارگرفته‌اند.

 در حالی سوهان محمد سیما در جایگاه پنجم تکیه زده که نوار پیروزی‌های این تیم در هفته‌های بیست چهارم و بیست و پنجم پاره شده و این تیم از این دو بازی تنها یک امتیاز به دست آورد.

بازی تیم‌های سوهان محمد سیما و پارسیان شهر قدس از ساعت 16 روز پنجشنبه 27 دی‌ماه در ورزشگاه دوهزارنفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjaxea.uqethzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما