چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 73500
منبع : خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام ‌مجتبی ذوالنور: مهمترین عامل خاموش‌شدن فتنه سال 96 بصیرت و همراهی نکردن مردم بود

قم نيوز : عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مهم‌ترین عامل خاموش شدن فتنه سال گذشته را عدم همراهی مردم دانست و گفت: اگر عواملی که سبب جمع شدن فتنه ۸۸ و جان نگرفتن فتنه ۹۷ بود را به‌تمام‌معنا تقویت کنیم در سال ۹۸ اتفاقی نخواهد افتاد.
مهمترین عامل خاموش‌شدن فتنه سال ۹۶ بصیرت و همراهی نکردن مردم بود
مهمترین عامل خاموش‌شدن فتنه سال ۹۶ بصیرت و همراهی نکردن مردم بود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام ‌مجتبی ذوالنور صبح امروز در برنامه سخنرانی در مدرسه شهید صدوقی، با اشاره به عوامل شکل‌گیری فتنه 88 اظهار داشت: اعتماد به دشمن، تأثیرپذیری از القائات دشمن و گره خوردن جریان سیاسی داخل و سران فتنه به‌نظام سلطه، توجه نکردن به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فاصله گرفتن از اصول، مبانی و ارزش‌ها عواملی بودند که هرکدامشان سبب شد تا عده‌ای به‌نوعی در جریان فتنه 88 دخیل باشند.

وی با بیان اینکه فقدان بصیرت در همه افرادی که در جریان فتنه 88 دخیل بودند مشهود است، افزود: بصیرت عامل عمده کنترل فتنه آن سال‌ها شد، و با خوابیدن غبار فتنه مردم پشت‌صحنه فتنه را دیده و وحدت امام و امت، افزایش بصیرت در بین اقشار و ایستادگی مردم در حادثه بزرگ 9 دی سبب جمع شدن فتنه 88 شد و اهداف شوم دشمنان که چیزی کمتر از براندازی نظام را دنبال نمی‌کردند، محقق نشد.

نماینده مرم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مجدد برخی فتنه‌گران برای فتنه‌انگیزی در کشور در سال گذشته گفت: همه جریانات فتنه 88 در حوادث سال گذشته به میدان آمدند اما نظام اسلامی با به‌کار بستن تجربه فتنه 88، هم مردم به فتنه‌گران اعتماد نکردند و به صحنه نیامدند و هم نظام اسلامی جلوی فتنه را گرفت.

ذوالنور مهم‌ترین عامل خاموش شدن فتنه سال گذشته را عدم همراهی مردم دانست و افزود: اگر عواملی که سبب جمع‌شدن فتنه 88 و سبب جان نگرفتن فتنه 97 بود را به‌تمام‌معنا تقویت کنیم اتفاقی نخواهد افتاد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7n8f.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما