پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 73516
منبع : خبرگزاری فارس

سوهان قم در انديشه بهترين قرعه پلي‌آف / شاگردان صبوري در ساوه و مشهد

قم نيوز : تيم فوتسال سوهان محمد سيما قم عصر امروز در آخرين بازي خانگي خود از مرحله مقدماتي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر پارسيان شهر قدس صف‌آرايي مي‌كند.
سوهان قم در انديشه بهترين قرعه پلي‌آف / شاگردان صبوري در ساوه و مشهد
سوهان قم در انديشه بهترين قرعه پلي‌آف / شاگردان صبوري در ساوه و مشهد
به گزارش قم نیوز دیدارهای مرحله مقدماتی بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری هفت مسابقه به پایان می‌رسد و از جمع 14 تیم لیگ برتری دو تیم به دسته پائین‌تر سقوط کرده و هشت تیم به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد.

این هفته چند بازی حساس برای تعیین سرنوشت تیم‌های بالا و پائین جدول برگزار می‌شود، در حالی که یکی از حساس‌ترین‌ها مسابقه تیم‌های سوهان محمد سیما قم و پارسیان شهر قدس است که از ساعت 16 عصر امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

در این بازی فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیما قم که هم اکنون با کسب 39 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی جای دارند، در غیاب چند هم‌تیمی خود برابر تیم انتهای جدولی پارسیان شهر قدس قرار می‌گیرند، تیمی که به شدت خطر سقوط به دسته پائین‌تر را احساس می‌کند و موقعیت بدی در لیگ دارد.

نماینده فوتسال قم که در دو هفته اخیر موفق به شکست حریفان خود نشده و بعد از باخت خانگی هفته بیست و چهارم به حفاری اهواز و تساوی هفته بیست و پنجم در میهمانی مقاومت البرز از پارسیان شهر قدس پذیرایی می‌کند، امروز باید یک نگاه به مشهد و یک نگاه به ساوه داشته باشد.

در واقع شاگردان حسین صبوری علاوه بر تدابیری که باید برای بازی خانگی حساس خود مقابل تیم در حال سقوط پارسیان شهر قدس داشته باشند، به دلیل اینکه جایگاه نهایی خود قبل از پلی‌آف را هنوز نمی‌دانند، یک نگاه به مشهد و نتیجه بازی فرش‌آراء و ارژن شیراز دارند و دیگر نگاه آنها به ساوه و بازی سن‌ایچ با شهروند ساری است.

در واقع نتایج بازی امروز در قم و دو مسابقه حساس در ساوه و مشهد تعیین کننده جایگاه تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در مرحله پلی‌آف است و شاگردان حسین صبوری که در کمین بهترین قرعه برای مرحله پلی‌آف لیگ برتر هستند، به دقت نتیجه این سه بازی را زیر نظر دارند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb0sbz.rhbf8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما