پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 73520
منبع : خبرگزاری فارس

ايثار شيمي‌در قم در كمين قهرماني / جدال شاگردان شهره با هرمزگان در پلي‌آف

قم نيوز : تيم بسكتبال با ويلچر ايثار شيمي‌در قم در تلاش براي صعود به مرحله پلي‌آف ليگ ملي بسكتبال با ويلچر مقابل هيات هرمزگان صف‌آرايي مي‌كند.
ايثار شيمي‌در قم در كمين قهرماني / جدال شاگردان شهره با هرمزگان در پلي‌آف
ايثار شيمي‌در قم در كمين قهرماني / جدال شاگردان شهره با هرمزگان در پلي‌آف
به گزارش قم نیوز بعد از پایان رقابت هشت تیم حاضر در مرحله مقدماتی فصل 1397 لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، اکنون تیم‌ها در مرحله پلی‌آف با یکدیگر رقابت می‌کنند تا چهره چهار صعود کننده به مرحله پایانی نخستین دوره این بازی‌ها مشخص شود.

 
صعود ایثار شیمی‌در قم از گروه نخست مقدماتی

این در حالی است که بازی‌های گروه نخست مقدماتی با رقابت تیم‌های ایثار شیمی‌در قم، فیروز قزوین، هیات شهر ری و هیات بوکان به انجام رسید و در دو مرحله بازی‌های این گروه شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم ایثار شیمی‌در قم با کسب 6 پیروزی قاطع و مطمئن به عنوان صدرنشین به پلی‌آف آمدند.

نماینده ورزش جانبازان و معلولین استان قم که سوابق درخشانی در سطح اول بسکتبال با ویلچر ایران دارد، طبق قرعه باید در مرحله پلی‌آف با تیم چهارم گروه دوم مقدماتی یعنی هیات هرمزگان دیدار کند، ‌تیمی که در رقابت با نامی‌نو اصفهان، پگاه فارس و هیات بم در جایگاه آخر گروه ایستاد.


جدال شاگردان شهره با هیات هرمزگان در پلی‌آف

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دیدارهای مرحله پلی‌آف روز جمعه 28 دی‌ماه به انجام می‌رسد و نماینده قم که بار دیگر با حمایت‌های مدیر ورزش‌دوست شرکت شیمی‌در یعنی هنریک درغوکاسیان به دنبال تکرار قهرمانی است، در دو دیدار مهم در شهر بندرعباس برابر تیم هیات هرمزگان قرار می‌گیرد.


ابطحی: با حمایت شیمی‌در مدعی اول قهرمانی هستیم

یحیی ابطحی عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم و مدیر تیم ایثار شیمی‌در در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: حمایت و دلگرمی شرکت شیمی‌در سلف یکی از مهمترین عناصر قهرمانی ما در مسابقات سال 1396 لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بود.

وی ادامه داد: امسال به لحاظ مالی با محدودیت‌های زیادی مواجه بودیم ولی تیم ما بار دیگر مورد لطف و عنایت رئیس هیات مدیره شرکت شیمی‌در سلف قرار گرفت و با انگیزه‌ای که آقای درغوکاسیان به تیم داده‌اند، مطمئنا امسال مدعی اول و اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران هستیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgzn9u.ak9wx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما