پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 73527
منبع : خبرگزاری تسنیم

آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست

قم نيوز : عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) گفت: غرب دچار پولشویی و فساد است و حمایت‌های آمریکا و غرب از دولت‌های تروریستی نظیر اسرائیل و عربستان سعودی مشخص می‌کند که آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست.
آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست
آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام قاسم روانبخش ظهر امروز در نشست خبری تشکل‌های حوزوی با موضوع "بررسی کنوانسیون پالرمو" که در سالن نماز خانه خبرگزاری حوزه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات کشورمان توجه به خارج و بی توجهی به دستاوردهای کشورمان است.

وی با اشاره به بی‌توجهی دولت به مشکلات جامعه بیان کرد: اگر در مردم حضور داشته باشیم و نظرات اصلاح‌طلبان و همچنین سلبریتی‌هایی که از دولت حمایت می‌کردند را مورد توجه قرار دهیم به این نکته می‌رسیم که از حمایت‌هایی که از روحانی کردند پشیمان هستند.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) ادامه داد: ‌‌اینکه برویم معاهده خارجی را امضا کرده و زیر بار آن برویم اشتباه است چون خود غرب دچار پولشویی و فساد است و حمایت‌های آمریکا و غرب از دولت‌های تروریستی نظیر اسرائیل و عربستان سعودی مشخص می‌کند که آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست.
 عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) ادامه داد: در دولت اصلاحات تاکتیک مذاکره با اروپا داشتیم و روحانی در کتاب خود تاکید کرد که مذاکره بدون حضور آمریکا مؤثر نیست.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نباید همه امیدمان به بیرون از کشورباشد، ادامه داد: تاکتیک‌هایی که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند نوین است و هیچ گاه قدیمی نمی‌شود و باید به آن تکیه کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5k05.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما