پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 73543
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

تبلیغات دشمنان برای ایجاد نفرت مردم از طلاب است

قم نيوز : معاون مدرسه مدینة العلم گفت: مردم اگر خود را نیازمند طلاب نبینند به سمت آن‌ها نمی روند و اگر نیاز احساس شود، رغبت مردم به طلاب نیز بیشتر می‌شود.
تبلیغات دشمنان برای ایجاد نفرت مردم از طلاب است
تبلیغات دشمنان برای ایجاد نفرت مردم از طلاب است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام موسوی دامغانی پیش از ظهر امروز در جلسه همایش مدیران و معاونین تبلیغ مدارس علمیه قم که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، عنوان کرد: فاصله گرفتن حوزه ها و طلاب از متن مردم سبب شکاف بین این دو قشر شده و تبلیغات دشمنان برای ایجاد نفرت از طلاب می شود.

وی افزود: پس از انقلاب متاسفانه نگاه  برخی طلاب به مردم از بالا به پایین شده و این در ناخودآگاه طلاب نشسته، اما در گذشته اینگونه نبوده و مردم به طلاب در تمام ابعاد زندگی خود احترام قائل بودند.

معاون مدرسه مدینه العلم گفت: مردم  اگر خود را نیازمند طلاب نبینند به سمت آن‌ها  نمی روند و اگر نیاز احساس شود، رغبت مردم به طلاب نیز بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام موسوی دامغانی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در همین زمینه وجود دارد این بوده که مراجع عظام در میان مردم نمی‌روند و اگر این بزرگواران به شهرستان ها و میان مردم بروند، اتفاقات خوبی در جهت نزدیکی بین طلاب و مردم رخ می‌دهد.

طلاب با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند

حجت‌الاسلام  محمدرضا شجاعی  نیز در این نشست عنوان کرد: من به عنوان معاون تبلیغ شهرستان قنوات حدود شش سال در این بخش مشغول به فعالیت هستم و یکی از مسائل مهم ما عدم حمایت کافی از تبلیغ کنندگان است.

وی افزود: طلاب ما امروز به درد شخصی مبتلا هستند و اگر از آن‌ها حمایت شود قطعا بیشتر در بین مردم حضور خواهند داشت.

نماینده مدرسه علمیه بقیة الله قنوات در این جلسه خاطرنشان کرد: امروز فقر فرهنگی مطلق در حومه قم وجود دارد و ۶۰ روستای بخش قنوات در شرایط بسیار بد اقتصادی به سر می‌برند و برخی از این روستاها از روستاهای سیستان و بلوچستان نیز محروم تر هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbfsbz.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما