پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : 73551
منبع : خبرگزاری تسنیم

تساوی سوهان محمد سیما برابر پارسیان شهر قدس و سقوط پارسیان در قم

قم نيوز : تیم فوتسال پارسیان شهر قدس با تساوی برابر تیم سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر فوتسال به دسته اول سقوط کرد.
تساوی سوهان محمد سیما برابر پارسیان شهر قدس و سقوط پارسیان در قم
تساوی سوهان محمد سیما برابر پارسیان شهر قدس و سقوط پارسیان در قم
به گزارش قم نیوز هفته بیست و ششم و پایانی از مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال ایران امروز برگزار شد و در یکی از بازی ها در قم تیم سوهان محمد سیمای قم در خانه برابر پارسیان شهر قدس متوقف شد.

در این بازی که در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد دو تیم در پایان 40 دقیقه تلاش به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند اما این تساوی سبب شد تیم پارسیان شهر قدس به دسته اول سقوط کند.

در این مسابقه تیم سوهان محمد سیما نیمه نخست را با گل حسین رضوی از حریف خود برد اما در نیمه دوم پارسیان بازی را به تساوی کشاند و در ادامه یک گل از روح الله ایثاری برای سوهان محمد سیما و یک گل دیگر از حریف، پایان بخش این مسابقه بود.

با توجه به این که تیم اهورای بهبهان توانست در بازی همزمان تیم مقاومت قرچک را شکست دهد تیم پارسیان شهر قدس در نهایت راهی لیگ دسته اول شد و بازیکنان این تیم در پایان مسابقه غمگین میدان را ترک کردند.

بازیکنان تیم سوهان محمد سیما با وجود این که طی هفته اخیر در اعتراض به مشکلات مالی تمرین نکرده بودند برای کمک به بازی جوانمردانه در این مسابقه با تمام وجود به میدان رفتند و تلاش کردند عدالت در مورد دومین تیم سقوط کننده رعایت شود و حق به حقدار برسد.

تیم سوهان محمد سیمای قم نیز در نهایت با رتبه ششم در جدول به کار خود پایان داد و قرار است در مرحله حذفی به مصاف تیم سوم جدول برود که این تیم، فرش آرای مشهد است و در بازی رفت این مرحله میزبان نماینده قم خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6mn0.49nem15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما