شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 73580
منبع : خبرگزاری فارس
ليگ دسته اول فوتبال ايران

پذيرايي صباي قم از فولاد يزد / شاگردان خسروي بخت صعود ندارند

قم نيوز : تيم فوتبال اميد صباي قم در يكي از ديدارهاي حساس فصل جاري ليگ دسته اول فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور از فولاد نوين يزد پذيرايي مي‌كند.
پذيرايي صباي قم از فولاد يزد / شاگردان خسروي بخت صعود ندارند
پذيرايي صباي قم از فولاد يزد / شاگردان خسروي بخت صعود ندارند
به گزارش قم نیوز امیدهای صبای قم که فصل را با شکست سنگین 6 بر صفر در دیدار خانگی مقابل تیم مدعی و مطرح فولاد مبارکه سپاهان اصفهان آغاز کردند، در ادامه لیگ عملکرد خوبی داشتند و هفته‌ها مدعی صعود به مرحله دوم لیگ امسال بودند اما اکنون بختی برای عبور از مرحله مقدماتی ندارند.

فوتبالیست‌های صبای قم که فصل پر فراز و نشیبی را به دلیل مشکلات مالی و نا مشخص بودن وضعیت مدیریت و مالکیت باشگاه صبا پشت‌سر گذاشته‌اند، این روزها سخت مشغول تمرین هستند تا در سه بازی باقی مانده از مرحله مقدماتی فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول فوتبال امید ایران به مصاف رقبا بروند.

به همین منظور تیم فوتبال امید صبای قم در راه کسب آمادگی برای بازی‌های آتی خود در فصل 1397 لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم بزرگسالان هما رفت و در حالی که نیمکت این تیم کامل نبود در نهایت با سه گل این تیم را شکست داد.

در این بازی که به میزبانی زمین چمن مجموعه ورزشی هلال‌احمر برگزار شد، شاگردان مسعود خسروی با گل‌های مهدی اسماعیلی (2گل) و محمد نظری از سد تیم لیگ برتری همای قم عبور کردند تا بیش از پیش خود را برای بازی آینده با فولاد نوین یزد آماده کنند.

این در حالی است که صبای قم که در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور دارد و با توجه به بی‌مدیریتی باشگاه صبا، مشکلات عدیده‌ای را تحمل می‌کند، سه بازی تا پایان فصل با تیم‌های فولاد نوین یزد (3 بهمن در قم)، آلومینیوم سازی اراک (10 بهمن در اراک) و شهرداری اردبیل (17 بهمن در قم) پیش‌رو دارد.

تیم امید صبای قم با حضور فوتبالیست با سابقه و خوشنام استان قم یعنی مسعود خسروی با وجود مشکلات مالی، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و کمبود بازیکن، فراتر از انتظار ظاهر شده و سهمیه فوتبال قم را در این سطح از رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران حفظ کرده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccxpqm.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما