شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 73592
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب 2 پيروزي در مرحله پلي‌آف رقم خورد

صعود ايثار شيمي‌در قم به مرحله نهايي ليگ ملي بسكتبال با ويلچر

قم نيوز : پرافتخارترين تيم باشگاهي ورزش جانبازان و معلولين استان قم به مرحله نهايي مسابقات ليگ ملي بسكتبال با ويلچر باشگاه‌هاي كشور صعود كرد.
صعود ايثار شيمي‌در قم به مرحله نهايي ليگ ملي بسكتبال با ويلچر
صعود ايثار شيمي‌در قم به مرحله نهايي ليگ ملي بسكتبال با ويلچر
به گزارش قم نیوز ایثار شیمی‌در قم که از اواخر دهه 1380 شکل گرفته و از شروع دهه 1390 همواره جزو مدعیان قهرمانی لیگ‌های مختلف بسکتبال با ویلچر ایران بوده، بار دیگر به مرحله نهایی یکی از معتبرترین لیگ‌های داخلی راه یافت تا مدعی اول قهرمانی سال 1387 لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران لقب بگیرد.

شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمی‌در قم بعد از پایان رقابت هشت تیم حاضر در مرحله مقدماتی و صعود به عنوان صدرنشین گروه نخست، در مرحله پلی‌آف حریف تیم چهارم گروه دوم یعنی هیات هرمزگان شدند و با کسب دو پیروزی متوالی مقابل این تیم به نیمه نهایی راه یافتند.

نماینده ورزش جانبازان و معلولین قم که با پایان بازی‌های گروه نخست مقدماتی بالاتر از فیروز قزوین، هیات شهر ری و هیات بوکان صدرنشین شده بود، برای رویارویی با تیم هیات هرمزگان مسافر بندرعباس شد و دو بازی با این تیم انجام داد که در هر دو بازی به برتری رسید.

ایثار شیمی‌در قم در نخستین بازی پلی‌آف برابر هیات هرمزگان با اختلاف 21 امتیاز و با نتیجه 72 بر 51 صاحب برتری شد، ضمن اینکه در دومین مسابقه این مرحله مطمئن‌تر و قدرتمند‌تر با نتیجه 82 بر 41 به پیروزی رسید و با این نتایج خود را به جمع چهار تیم برتر نخستین لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران رساند.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دیدارهای مرحله نهایی نخستین دوره لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران بهمن ماه با حضور چهار تیم برگزار و قهرمان این دوره از رقابت‌ها به همراه دو صعود کننده به سوپر لیگ کشور در سال 1398 مشخص شوند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcf0tde.w6dm1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما