شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 73603
منبع : خبرگزاری تسنیم

محموله 2 میلیارد و 240 میلیونی قاچاق در قم کشف شد

قم نيوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریالی قاچاق در قم خبر داد.
محموله ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیونی قاچاق در قم کشف شد
محموله ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیونی قاچاق در قم کشف شد
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم با انجام اقدامات پلیسی یک دستگاه کامیونت را که اقدام به حمل کالای قاچاق از یکی از استان‌های غربی به مقصد تهران کرده بود را در محور مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: راننده در تحقیقات مأموران اظهار داشت حامل اثاثیه منزل بوده و به مقصد تهران بارگیری کرده است بنابراین خودرو مذکور جهت بررسی بیشتر خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل شد.


وی افزود: در بازرسی از خودرو 23 هزار و 760 عدد فیوز مینیاتوری، هزار و 532 تخته انواع ست روتختی و روبالشی قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی‌شده بود کشف که اموال مکشوفه تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی شده و نمونه‌هایی نیز جهت ارزش‌گذاری به گمرک ارسال و کارشناسان ارزش محموله را 2 میلیارد و 240 میلیون ریال اعلام کردند.

کرمی گفت: نهایتاً متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دستگیری سارق خودروهای مدل‌پایین در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم همچنین از دستگیری سارق خودروهای مدل‌پایین پراید در قم خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای مدل‌پایین از نوع پراید، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان با جدیت در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت .

کرمی بیان کرد: در ادامه با انجام یکسری تحقیقات پلیسی تصویر سارق حین سرقت یک دستگاه خودرو پراید به‌دست‌آمده و مورد شناسایی کارآگاهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با ارائه دلایل و مستندات به 8 فقره سرقت خودرو پراید مدل‌پایین اعتراف کرد.

کرمی به اعتیاد نامبرده اشاره و تصریح کرد: نهایتاً وی به همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipqay.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما