شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 73607
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان مرحله مقدماتي رقم خورد

مهتاب در مرحله دوم ليگ بسكتبال ايران

قم نيوز : تيم بسكتبال مهتاب قم با كسب نتايج خيره كننده مجوز صعود به مرحله دوم مسابقات ليگ بسكتبال مردان باشگاه‌هاي كشور را كسب كرد.
مهتاب در مرحله دوم ليگ بسكتبال ايران
مهتاب در مرحله دوم ليگ بسكتبال ايران
به گزارش قم نيوز حرکت روبه جلو تیم بسکتبال مهتاب قم در رقابت‌های فصل 1397 لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران ادامه یافت و این تیم که دو بازی نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی را باخته بود، با سه پیروزی در دور برگشت مجوز صعود به مرحله بعد را به دست آورد.

این در حالی است که امسال به نمایندگی از استان قم تیم‌های مهتاب و خلیج‌فارس در مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور داشتند و در دو گروه جداگانه با حریفان خود به شکل رفت و برگشت در مرحله مقدماتی رقابت کردند اما تنها تیم مهتاب موفق به کسب مجوز صعود شد.

مهتاب قم در نیم‌فصل نخست مقدماتی در گروه خود برابر تیم‌های افلاک لرستان، خانه بسکتبال مهاباد و خانه بسکتبال اسدآباد، نتیجه دو مسابقه را واگذار کرد تا قمی‌ها به ویژه علاقمندان به بسکتبال را از بابت کسب مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها ناامید کند اما این تیم در دور برگشت جبران کرد.

بسکتبالیست‌های مهتاب قم در نخستین بازی دور برگشت برابر تیم افلاک لرستان یکی از تیم‌های قدیمی بسکتبال کشور به میدان رفته و برای جبران امتیازات از دست رفته نیم‌فصل نخست، یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشته و با نتیجه جالب توجه 92 بر 81 صاحب برتری شدند.

مهتاب در دومین بازی خود از این مرحله مقابل تیم خانه بسکتبال مهاباد میزبان رقابت‌های دور برگشت صف‌آرایی کرد و در پایان یک دیدار سخت و نفس‌گیر تنها با اختلاف چهار امتیاز یعنی 76 بر 72 حریف را برد، ضمن اینکه در سومین بازی مقابل تیم خانه بسکتبال اسدآباد همدان 72 بر 67 پیروز شد تا با سه برد متوالی و مجموعا با چهار پیروزی و دو باخت، بعد از تیم اسدآباد همدان از این گروه مجوز صعود به مرحله بعد را کسب و روزهای دوم تا پنجم بهمن ماه از رقبای خود در این مرحله میزبانی کند.

 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmeqm.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما