شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 73611
منبع : خبرگزاری تسنیم

طرح پیشگیری از اعتیاد در 40 مسجد قم اجرا شد

قم نيوز : فرماندار قم با تأکید بر پیگیری و اجرای درست و اثربخش کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در ۴۰ مسجد از مساجد قم نمونه‌ای از کارهای انجام‌گرفته است.
طرح پیشگیری از اعتیاد در ۴۰ مسجد قم اجرا شد
طرح پیشگیری از اعتیاد در ۴۰ مسجد قم اجرا شد
به گزارش قم نیوز رضا سیار ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اظهار داشت: دشمن در خواب خیالی خودش به دنبال آن است که این جشن‌ها برگزار نشود اما به فرموده مقام معظم رهبری در روز 22 بهمن به دشمن حمایت از انقلاب را نشان خواهیم داد.

وی با تأکید بر پیگیری و اجرای درست و اثربخش کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در 40 مسجد از مساجد قم نمونه‌ای از کارهای انجام‌گرفته است.

فرماندار قم ابراز کرد: امیدواریم با هم‌افزایی که در دستگاه‌های مختلف ایجاد می‌کنیم بتوانیم در اثربخشی کمی و کیفی موفق عمل کنیم و شاهد از بین رفتن انواع مختلف آسیب‌ها که همه اقشار را تهدید می‌کند، باشیم.

وی با تأکید بر توجیه مردم نسبت به انواع توطئه‌های دشمن گفت: اعتیاد و طلاق دو آسیب مهم اجتماعی هستند، این دو مقوله یکی از توطئه‌های فرهنگی دشمن بوده که قریب به 20 سال پیش رهبر معظم انقلاب درباره آن هشدار داده‌اند، می‌توانیم این مشکل آر هم مثل سایر مشکلات پشت سر بگذاریم که راه آن‌هم آگاهی دادن به مردم است.

وی با اشاره به اجرای برنامه سروستان در سطح محلات قم گفت: این برنامه علاوه بر اینکه هدفش آموزش مردم برای امر مقابله با آسیب‌های اجتماعی هست، برنامه‌ای بر اساس رعایت شئونات شهر مقدس قم بوده و انتظار داریم در زمینه محتوایی، محتواهای لازم را را در اجرای این برنامه آماده کنند.

فرماندار قم با تأکید بر معرفی الگوهای موفق در مناطق و بخش‌ها اظهار داشت: انسان‌های مؤثر، تولیدکننده و فعال و نوآور در هر منطقه‌ای باید معرفی شوند تا شناخت کافی و وافی نسبت به افراد شاخص پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchz-nq.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما