يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 73622
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

برگزاری سوگواره یاس نبوی در حرم امامزاده علی بن جعفر(ع) به مدت ۲۱ شب

قم نيوز : مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) گفت: ۲۱ شب مراسم عزاداری در قالب سوگواره یاس نبوی در این حرم مطهر پیش‌بینی شده است.
برگزاری سوگواره یاس نبوی در حرم امامزاده علی بن جعفر(ع) به مدت ۲۱ شب
برگزاری سوگواره یاس نبوی در حرم امامزاده علی بن جعفر(ع) به مدت ۲۱ شب
به گزارش قم نیوز محمد غفور زندی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه، حرم مطهر علی بن جعفر(ع) میزبان چندین مراسم عزاداری در قالب سوگواره «یاس نبوی» خواهد بود.

وی افزود: مراسم شب اول شنبه شب ۲۹ دی ماه از ساعت ۲۰ در شبستان این بقعه متبرکه برپا می‌شود؛ سخنران مجلس عزاداری فاطمیه در حرم حضرت علی بن جعفر(ع)، آیت‌الله مروجی طبسی است و کربلایی هادی خادم‌الحسینی هم به مداحی و روضه‌خوانی می‌پردازد همچنین شرکت‌کنندگان در این مراسم مهمان ضیافت شام خواهند بود.

مدیر اجرایی این بقعه متبرکه با بیان اینکه مراسم عزاداری شب دوم تا شب پنجم در حسینیه (طبقه زیر زمین سالن اجتماعات حرم) برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این مجلس با سخنرانی و مداحی مداحان اهلبیت (هیئت یازینب) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از شب ششم تا شانزدهم در شبستان حرم حضرت علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود و از از شب شانزدهم تا شام بیستم مجددا در طبقه زیرین سالن اجتماعات توسط هیئت یا زینب(س)، مراسم عزاداری برپاست.

زندی عنوان کرد: قرار است در این مراسم از سخنرانان مطرح و مداحان معروف استان دعوت به حضور شود علاوه بر این در طول دهه فجر هم مراسم سخنرانی در خصوص ایام فاطمیه و نیز دستاوردهای انقلاب و جشن چهل سالگی انقلاب (چلچراغ) برقرار خواهد بود.

مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) با بیان اینکه ضیافت شام برای ۲۱ شب در این حرم مطهر تدارک دیده شده است گفت: شروع مراسم هر شب ساعت ۲۰:۳۰ است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8mea.uqet8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما