يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 73631
منبع : خبرگزاری فارس

دلسوختگان قم صعود كردند / شاگردان منيعات مايه فخر قمي‌ها

قم نيوز : تيم فوتسال مجمع جهاني دلسوختگان اهل بيت (ع) قم به مرحله دوم رقابت‌ مدعيان صعود به ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي كشور صعود كرد.
دلسوختگان قم صعود كردند / شاگردان منيعات مايه فخر قمي‌ها
دلسوختگان قم صعود كردند / شاگردان منيعات مايه فخر قمي‌ها
به گزارش قم نیوز در حالی که امسال بازی‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در 6 گروه برگزار می‌شود، تیم فوتسال مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت (ع) در گروه چهارم مرحله مقدماتی با پنج رقیب دیگر در مدت 10 هفته به رقابت پرداخت و مجوز صعود به مرحله دوم را نصیب خود کرد.

این تیم با هدایت یکی از بازیکنان شاخص تیم خاطره‌انگیز ارم‌کیش قم در دهه 1380 و هم‌بازی سابق آقای گل فوتسال جهان یعنی جعفر منیعات در فصل 1397 لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور حضور یافته و با عبور از مرحله مقدماتی اکنون مدعی صعود به لیگ دسته اول فوتسال ایران است.

نماینده قم امسال با هدایت جعفر منیعات قهرمان لیگ منطقه‌ای فوتسال ایران شده و اکنون در لیگ دسته دوم ایران نیز مدعی قهرمانی است تا ناکامی‌های دو سال اخیر تیمی که سال‌ها با نام ارم‌کیش در آن بازی می‌کرد و اکنون به دسته دوم سقوط کرده را با انگیزه و تلاش شاگردانش در تیم مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت (ع) جبران کند.

دلسوختگان قم در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های پاس تهران، فرش‌ آسایش آران و بیدگل، پدیده فیروزکوه، پیمان شهرداری شاهرود و هیات فارسان شهرکرد هم‌گروه بودند و همراه با پاس تهران به عنوان تیم‌های اول و دوم مجوز صعود به مرحله دوم را کسب کردند.

فوتسالیست‌های تیم مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت (ع) در این گروه چهار پیروزی، سه تساوی، سه باخت، 42 گل زده، 27 گل خورده، تفاضل گل مثبت 15 و 15 امتیاز در کارنامه خود به ثبت رساندند تا به همراه تیم 18 امتیازی پاس تهران راهی مرحله بعدی لیگ دسته دوم فوتسال ایران در سال 1397 شوند.

تیمی که با سرمربیگری جعفر منیعات و مدیریت حسین آتش‌پنجه و بازیکنان با کیفیت و آماده‌ای همچون علی‌اصغر احمدی و چند مهره شاخص دیگر در کنار جوانان جویای نام فوتسال قم گام به بازی‌های این فصل لیگ دسته دوم ایران گذاشته، این روزها مایه فخر قمی‌ها است تا بلکه آبروداری کرده و ناکامی‌های هیات فوتبال قم و الماس شهر را جبران کرده و به لیگ دسته اول فوتسال ایران در سال 1398 راه یابد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjvmea.uqettzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما