کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

پلمب واحدهای غیربهداشتی در قم

خبرگزاری فارس , 30 دی 1397 ساعت 14:00

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به پلمب چندین واحد غیربهداشتی در استان قم گفت: شهروندان موارد غیربهداشتی را با می توانند با شماره گیری با سامانه 190 گزارش داده و پیگیری کنند.


به گزارش قم نیوز حسن ایزانلو با اشاره به بازرسی های بهداشتی توسط کارشناسان مرکز بهداشت استان قم گفت: این بازرسی ها به صورت روزانه در حال انجام است که اخطارها و تذکرهای بهداشتی دائما به مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی داده می شود.

وی بیان کرد: در اطراف حرم مطهر با توجه به حضور زائران این بازدیدها گسترده تر بوده که یک مرکز آبمیوه فروشی و بستی فروشی به علت عدم رعایت نظافت کف مغازه و نظافت یخچال و همچنین عدم رعایت موارد بهداشتی ابزار و تجهیزات، اخطاریه بهداشتی گرفت و پلمب شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یک واحد میوه فروشی نیز در محدوده خیابان عمار یاسر به علت بی توجهی به اخطاریه های بهداشتی، عدم رعایت نظافت، عدم رعایت بهداشت فردی، ساختمانی و بهداشت مواد غذایی و بهداشت ابزار و تجهیزات و ظروف، پس از تذکرات بهداشتی پی در پی پلمب شد.

ایزانلو پلمب یک واحد شیرینی پزی، یک واحد نانوای فانتزی، توقیف انواع عسل ، نمک دریا، روغن زیتون، روغن کنجد، شیره انگور، عرقیجات و... فاقد مجوزهای بهداشتی لازم، معدوم سازی ضایعات شیرینی و رنگ غیر مجاز از یک واحد شیرینی پزی و همچنین معدم سازی ۸ لیتر دوغ تاریخ گذشته از یک واحد اغذیه فروشی از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط بازرسان مرکز بهداشت استان قم بوده است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 73646

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73646/پلمب-واحدهای-غیربهداشتی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir