يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 73650
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم:

عملیات اجرایی باغ گیاه شناسی قم سال آینده آغاز می شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: طراحی فاز اول باغ گیاه شناسی انجام شده و این پروژه سال آینده عملیاتی خواهد شد.
عملیات اجرایی باغ گیاه شناسی قم سال آینده آغاز می شود
عملیات اجرایی باغ گیاه شناسی قم سال آینده آغاز می شود
به گزارش قم نيوز پیام جوادیان امروز با بیان اینکه در قالب احداث بوستان هزار هکتاری شهر قم،‌ بوستان های شهدای گمنام، بوستان زائر و بوستان ظهور و باغ گیاه شناسی در حال احداث است، تصریح کرد:‌ احداث بوستان شهدای گمنام با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال نیز در حال انجام است که توافق شده کارهای اجرایی توسط شهرداری انجام شود.

وی با بیان اینکه توسعه و احداث کمپ و بوستان زائر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در دستور کار است، گفت: کاشت درخت و لوله‌کشی کامل انجام شده و معابر باقی مانده است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه احداث و توسعه بوستان انتهای خیابان ظهور با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال نیز در مرحله خاکبرداری و خاکریزی است، اذعان کرد: کلیه عملیات‌های مربوط به فضای سبز انجام شده و پس از انتخاب پیمانکار اجرای معابر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پیگیری برای احداث باغ گیاه‌شناسی شهر با اعتبار ۵ میلیارد ریال نیز در حال انجام است، گفت: طراحی پروژه به اتمام رسیده و در کمیته فنی تصویب شده و طراحی فاز دو و ابلاغ در مرحله انجام است. این پروژه علمی، تحقیقاتی، آموزشی و گردشگری است که در مساحتی بالغ بر ۱۶ هکتار سال آینده احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawin0.49nem15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما