يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : 73651
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تبیین دستاوردهای انقلاب شبهات دشمن بر ذهن نسل جوان را بی‌اثر می‌کند

قم نيوز : معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای انقلاب اگر به‌صورت مستند و با تکیه بر آمارهای جهانی برای مردم بیان شود مانع تاثیر شبهات بی اساس دشمن بر اذهان نسل امروز خواهد شد.
تبیین دستاوردهای انقلاب شبهات دشمن بر ذهن نسل جوان را بی‌اثر می‌کند
تبیین دستاوردهای انقلاب شبهات دشمن بر ذهن نسل جوان را بی‌اثر می‌کند
به گزارش قم نیوز سیدقاسم قریشی در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده تیپ83 امام جعفر صادق علیه السلام ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی همچنان با دشمنی استکبار با نظام اسلامی مواجه هستیم.علت این دشمنی ماهیت و هویت استکبار است که برپایه ظلم و تجاوز و جنایت و با هدف چپاول ملت‌هاست و نظام اسلامی که ماهیتش ظلم ستیزی و مبارزه با مستکبرین و دفاع از مظلومان است مانع تحقق اهداف استکبار جهانی علی الخصوص آمریکاست بنا بر این مورد هجمه‌‌ها و دشمنی‌‌ها قرار گرفته و خواهد گرفت.

وی در ادامه الهام بخشی به خیزش‌‌های انقلابی منطقه و جهان و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در سایه مقاومت را از مهمترین برجستگی‌‌های نظام اسلامی دانست و افزود: بسیاری از رهبران خیزش‌‌های انقلابی خود را متاثر از انقلاب اسلامی دانسته و الگوی خود را انقلاب اسلامی می‌دانند.انقلاب اسلامی گفتمانی در برابر امپریالیسم و کمونیسم به وجود آورد که 40 سال است موجب پیشرفت‌‌های چشمگیری در کشور ایران و منطقه شده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: قطع وابستگی سیاسی و نظامی، پیشرفت‌‌های علمی، کم کردن فاصله طبقاتی و پیشرفت در پزشکی و بهداشت بخشی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که اگر به‌صورت مستند و با تکیه بر آمارهای جهانی برای مردم بیان شود مانع تاثیر شبهات بی اساس دشمن بر اذهان نسل امروز خواهد شد. البته در هر عرصه‌ای به فرامین مقام معظم رهبری توجه بیشتری شده پیشرفت‌‌ها چشمگیرتر بوده است و ضعف در برخی عرصه‌‌ها ناشی از عدم توجه به فرامین رهبری و نداشتن روحیه جهادی بوده است.

وی در پایان ضمن معرفی حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده به عنوان معاون هماهنگ کننده جدید تیپ83 امام جعفر صادق علیه السلام از زحمات حجت الاسلام والمسلمین منتظرزاده تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb80bz.rhbfspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما