يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 73653
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس‌ روي‌ميز استان قم خبر داد

برگزاري رقابت‌های لیگ دسته اول تنيس روي‌ميز در قم

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس‌ روي‌ميز استان قم از رقابت پينگ‌پنگ بازان دو رده سني پايه براي كسب عناوين برتر فصل 1397 ليگ ايران در قم خبر داد.
برگزاري رقابت‌های لیگ دسته اول تنيس روي‌ميز در قم
برگزاري رقابت‌های لیگ دسته اول تنيس روي‌ميز در قم
به گزارش قم نيوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: مسابقات دو رده سنی نوجوانان و جوانان تنیس روی‌میز باشگاه‌های کشور طبق تقویم سال 1397 فدراسیون پینگ‌پنگ به میزبانی هیأت قم برگزار می‌شود و استعدادهای آینده‌ساز این رشته در قم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: تیم منتخب هیأت تنیس روی‌میز استان قم، متشکل از پویا وفایی، سیدعلی سجادیان، محمدمعین منتظری، محسن سجادی و میلاد عباسی در گام نخست با نتیجه قاطعانه پنج بر یک تیم ستارگان جوان استان فارس را از پیش رو برداشت و شروع بسیار خوبی در این رقابت‌ها به ثبت رساند.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: همچنین تیم آکادمی سلامت قم با ترکیب پرهام حکانی، جمال‌لو، درگاهی و حبیبی در نخستین مسابقه خود با نتیجه پنج بر یک در برابر تیم پینگ‌پنگ گراش فارس شکست خورد، ضمن اینکه تنها برد تیم سلامت را پرهام حکانی در برابر پارسا سهرابی به دست آورد.

وی یاد آور شد: تیم آینده‌سازان سالن خورشید قم هم متشکل از کیان توکلیان، علیرضا کرباسی، احمدرضا حیدری، محمد امیر حیدری و مهدی حشم‌بان با نتیجه پنج بر صفر در برابر حریف خود شکست خورد، ضمن اینکه تیم هیئت قم با دو پیروزی پنج بر یک برابر کالون همدان و ستارگان فارس و آکادمی قائمی قم با دو پیروزی  پنج بر صفر مقابل هیأت بروجرد و سپهر همدان و یک پیروزی پنج بر چهار برابر هیأت گرمسار به مرحله حذفی راه یافتند.

عموئیان در پایان اظهار کرد: در ادامه رقابت‌های پینگ پنگ لیگ دسته اول رده‌های سنی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور که با کیفیت بسیار خوب و از نظر کمی در سطح بالایی در حال برگزاری است، تیم آکادمی قائمی پنج بر سه هیأت کرمانشاه را برد و مجوز صعود به جمع هشت تیم پایانی را نصیب خود کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcds905.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما