يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 73660
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
با سخنرانی معاون تهذیب حوزه های علمیه؛

مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در مدرسه معصومیه قم برگزار شد

قم نيوز : مراسم شب اول فاطمیه در مدرسه معصومیه با حضور اساتید، طلاب وخانواده هایشان و با سخنرانی معاون تهذیب حوزه های علمیه برگزار شد.
مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در مدرسه معصومیه قم برگزار شد
مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در مدرسه معصومیه قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام ملکی در مراسم شب اول سوگواره فاطمیه در مدرسه معصومیه قم که با حضور اساتید، طلاب وخانواده هایشان برگزار شد، با گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: در رابطه با نگرانی های موجود و کنوانسیون های مشکوکی که زمزمه هایی از آنها به گوش می رسد باید هوشیار بود و نگذاشت خون شهدا و تلاش و جانبازی مردم این سرزمین خدایی ناکرده لکه دار شود.

معاون تهذیب حوزه های علمیه با اشاره به اینکه برخی از طرفداران این کنوانسیون ها ساده لوح هستند اذعان داشت: برخی فکر می کنند چنین قرارداد هایی به نفع مردم است و بخاطر ساده لوحی تن به چنین کارهایی می دهند، اما برخی نیز دلداده غرب هستند و آماده اند تا هر دستوری که از آنها صادر شود اجرا کنند.

حجت الاسلام ملکی افزود: با همه این صحبت ها، پشتوانه ای الهی این کشور و این انقلاب را به پیش می برند و  در تلخ ترین موقعیت ها دیده ایم که انقلاب چطور به راه خود ادامه داده است.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی با اشاره به رسوایی سران آمریکا، گفت: آخرین نمونه این رسوایی ها را در قضیه دستگیری سرکار خانوم مرضیه هاشمی دیدیم که چگونه همه قلوب بیدار در سراسر دنیا به چنین رفتاری اعتراض کردند و ندای مظلوم را سینه به سینه منتقل کردند.

معاون تهذیب حوزه علمیه در ادامه با پرداختن به برخی خطبه های نهج البلاغه به بازخوانی فرمایشات اميرالمؤمنين علیه السلام در رابطه با غصب حق ایشان و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت.

قابل ذکر است: مراسم ایام فاطمیه سلام الله علیها در مدرسه علمیه معصومیه امشب و فردا شب نیز با سخنرانی حجج الاسلام والمسلمین فیاضی و آقا تهرانی، پس از نماز مغرب و عشا در مسجد این مدرسه برگزار می گردد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbg0bz.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما