يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : 73666
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد

پرداخت 247 میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به میزان 247 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید و پرداخت مستقیم توسط سیستم بانکی به بخش تولید قم پرداخت شد.
پرداخت 247 میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید قم
پرداخت 247 میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان قم اظهار کرد: 32 طرح را در استان برای دریافت تسهیلات به میزان 84 میلیارد تومان به بانک ملی معرفی کردیم که تاکنون این بانک به 12 واحد تولیدی قم تسهیلاتی به میزان 31 میلیارد تومان پرداخت شد.

وی ادامه داد: 17 واحد تولیدی استان قم را به بانک صادرات معرفی کردیم تا 37 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند، این بانک تاکنون به 6 واحد تولیدی استان تسهیلاتی به میزان 13 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: همچنین از ابتدای سال به 47 واحد صنعتی استان 134 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و 156 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ثابت بوده است. در سال جاری تاکنون 98 واحد صنعتی قم را برای دریافت تسهیلات به میزان 308 میلیارد تومان به سیستم بانکی معرفی کردیم.

سیجانی با اشاره به وضعیت اجرای طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: در سال جاری تاکنون 273 واحد بخش کشاورزی استان برای دریافت تسهیلات به میزان 43 میلیارد تومان به سیستم بانکی معرفی شدند که به 126 واحد کشاورزی استان قم تسهیلاتی به میزان 19 میلیارد تومان پرداخت شد. عمده این تسهیلات مربوط به تسهیلات سرمایه در گردش بوده است. بیشترین پرداخت تسهیلات به این بخش توسط بانک کشاورزی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به میزان 247 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید و پرداخت مستقیم توسط سیستم بانکی به بخش تولید قم پرداخت شد و رتبه استان در زمینه اجرای طرح رونق تولید در کشور رتبه 6 است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch--nq.23nx-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما