يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : 73668
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم خبر داد

پرداخت 7 میلیارد تومان تسهیلات به بخش گردشگری قم

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: به 11 طرح گردشگری در استان تسهیلاتی به میزان 7 میلیارد تومان پرداخت شد.
پرداخت 7 میلیارد تومان تسهیلات به بخش گردشگری قم
پرداخت 7 میلیارد تومان تسهیلات به بخش گردشگری قم
به گزارش قم نيوز حمید یزدانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به وضعیت مصرف آب واحدهای اقامتی استان قم اظهار کرد: این واحدها در طول سال تنها دو تا سه ماه بالاتر از حد مجاز مصرف آب دارند و باید به بخش گردشگری در این زمینه کمک شود.

وی ادامه داد: افزایش ناگهانی تعرفه آب بها در میانه سال جاری موجب شد که هزینه قبض آب برای واحدهای اقامتی استان قم رشد صعودی پیدا کند و حتی گاهی بدهی این واحدها در این زمینه به بیش از 100 میلیون تومان رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: مساله کمک به بخش گردشگری همیشه مورد تاکید رئیس جمهور است و فعالان بخش گردشگری خواستار این هستند که رقم تعیین شده برای قیمت آب این بخش میانگین تعرفه‌های ماه‌های مختلف سال باشد.

یزدانی با اشاره به وضعیت پرداخت به بخش گردشگری قم اظهار کرد: به 11 طرح گردشگری در استان تسهیلاتی به میزان 7 میلیارد تومان پرداخت شد، البته 38 طرح گردشگری قم را برای دریافت تسهیلاتی به میزان 123 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی کردیم، بیشترین تسهیلات پرداخت شده به بخش گردشگری قم مربوط به تسهیلات سرمایه ثابت است.

وی ادامه داد: اگر تسهیلات سنگین به بخش گردشگری قم طی روزهای آینده پرداخت شود، شاهد رشد صعودی در زمینه پرداخت تسهیلات پرداخت شده به بخش گردشگری استان در سال جاری خواهیم بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjomea.uqetmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما