دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 73683
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

نايب‌قهرماني قم در ليگ تنيس روي‌ميز معلولين كشور

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از موفقيت تيم منتخب اين هیأت در كسب مقام نايب‌قهرماني ليگ تنيس‌ روي‌ميز معلولين كشور خبر داد.
نايب‌قهرماني قم در ليگ تنيس روي‌ميز معلولين كشور
نايب‌قهرماني قم در ليگ تنيس روي‌ميز معلولين كشور
به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش اظهار کرد: پیکارهای تنیس روی‌میز قهرمانی باشگاه‌های جانبازان و معلولین ایران با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف به انجام رسید و تیم منتخب هیأت قم همانند دوره‌های گذشته با ارائه یک عملکرد خوب روی سکو رفت.

وی با اشاره برگزاری شانزدهمین دوره این رقابت‌ها در دو بخش ایستاده و نشسته، بیان کرد: در این دوره از مسابقات تیم تنیس‌ روی‌میز آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد عنوان نخست بخش نشسته و تیم موسسه اعتباری ملل مشهد مقام قهرمانی بخش ایستاده را از آن خود کردند و قم در بخش ایستاده نایب‌قهرمان شد.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: عنوان نایب‌قهرمانی تیم هیات قم در رقابت‌های تنیس روی‌میز قهرمانی کشوربا دو مدال طلا و 6 گردن‌آویز برنز اعضای پرتلاش این تیم رقم خورد، موفقیت ارزنده‌ای که یک دستاورد خوب برای هیأت ما در سال جاری به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها قاسم رائف‌فر و محمد قنبری با شایستگی روی سکوی نخست ایستاده و عنوان قهرمانی را کسب کردند، ضمن اینکه هوشنگ بهلولی، علی اردوان، امید ذوالفقاری، حسین جعفری، برات‌علی فاتحی و حسین دهقان به مقام سوم این پیکارها دست پیدا کردند.

پیروزمنش عنوان کرد: تیم منتخب هیأت جانبازان و معلولین قم در این مسابقات به مربیگری سیدمهدی مقیمی و سرپرستی حسن عارف به مصاف حریفان رفت و در بخش ایستاده تیم موسسه اعتباری ملل مشهد با کسب ۲۲ امتیاز قهرمان شد، تیم هیأت قم با کسب 16 امتیاز به مقام نایب‌قهرمانی رسید و تیم آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد با کسب هشت امتیاز به مقام سوم رسید.

وی در پایان اظهار کرد: در بخش نشسته این دوره از مسابقات تیم‌های آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد با کسب ۱۸ امتیاز، هیات آذربایجان غربی با کسب ۱۶ امتیاز و هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان البرز با کسب 6 امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgw39u.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما