دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 73697
منبع : خبرگزاری فارس
پارکینگ صفائیه در قم چرا ساخته نمی‌شود

معاون شهردار قم: پیمانکار پروژه شهید کاظمی در حال تسویه حساب است

قم نيوز : معاون فنی عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه مشکلات سرمایه گذار پروژه شهید کاظمی با پرونده موسسه ثامن گره خورده است، گفت: پیشنهاد اولیه احداث پارکینگ روباز در این محل است که تصمیم گیری در این باره باید بعد از تسویه حساب با پیمانکار صورت گیرد.
معاون شهردار قم: پیمانکار پروژه شهید کاظمی در حال تسویه حساب است
معاون شهردار قم: پیمانکار پروژه شهید کاظمی در حال تسویه حساب است
به گزارش قم نیوز علیرضا قاری قرآن در خصوص ثبت سوژه مردمی در «فارس من» مبنی بر «پارکینگ صفائیه در قم چرا ساخته نمی‌شود» با اشاره به اینکه پروژه شهید کاظمی در خیابان صفائیه قرارداد سرمایه‌گذاری دارد، اظهار کرد: متأسفانه مشکلات سرمایه‌گذار این پروژه با پرونده موسسه ثامن گره خورده و دچار چالش شده است.

وی ادامه داد: آخرین اخبار درباره این پروژه این است که فعلاً شهرداری قم و سرمایه‌گذار در حال تسویه‌حساب هستند چراکه به دلیل مشکلات یادشده این سرمایه‌گذار قادر به ادامه قرارداد نیست.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه پس از انجام این روند باید برای آرام کردن محیط اقدام کنیم، ابراز کرد: پیشنهاد اولیه احداث پارکینگ روباز در این محل است که تصمیم‌گیری دراین‌باره باید بعد از تسویه با پیمانکار صورت گیرد.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: در ادامه نیز باید بررسی شود که در این پروژه چه برنامه مقرون‌به‌صرفه است تا درباره آن تصمیم‌گیری و عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbz0bz.rhbf9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما