دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 73702
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم مطرح کرد

کاهش درآمدهای شرکت‌های مسافربری در قم

قم نيوز : معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم گفت: به دلیل کاهش درآمدهای شرکت‌های مسافربری در شهر قم خدمات این شهرها به رانندگان تاکسی کاهش پیدا کرده است.
کاهش درآمدهای شرکت‌های مسافربری در قم
کاهش درآمدهای شرکت‌های مسافربری در قم

معاون شهردار قم مطرح کرد
کاهش درآمدهای شرکت‌های مسافربری در قم
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم گفت: به دلیل کاهش درآمدهای شرکت‌های مسافربری در شهر قم خدمات این شهرها به رانندگان تاکسی کاهش پیدا کرده است.

به گزارش قم نیوز مجید اخوان  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به بودجه سازمان آرامستان های شهرداری قم اظهار کرد: بودجه این سازمان در سال جاری با اخذ متمم و اصلاحیه از 33 میلیارد تومان با یک میلیارد کاهش به 32 میلیارد تومان رسید.

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی شهرداری قم یک سازمان هزینه ای است که 450 پرسنل دارد و بودجه آن به صورت کامل توسط شهرداری تامین می‌شود، بودجه سازمان با اصلاحیه و متمم به 32 میلیارد تومان در سال جاری رسید.

 

کاهش درآمدهای شرکت‌های مسافربری در قم

علیرضا ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در ادامه این جلسه با اشاره به افزایش تعرفه بهای خدمات تاکسیرانی شهر قم گفت: تعرفه‌های این خدمات از سال 95 تاکنون افزایش پیدا نکرده است، در حالی که هر سال هزینه‌های شرکت‌های مسافربری در شهر قم افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: به دلیل کاهش درآمدهای شرکت‌های مسافربری در شهر قم خدمات این شهرها به رانندگان تاکسی کاهش پیدا کرده است.

 

افزایش 2 برابری هزینه‌های خدمات آتش نشانی قم

سید امیر سامع معاون خدمات شهری شهرداری قم در بخش دیگری از جلسه با اشاره به تعرفه‌های خدمات سازمان آتش نشانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: هزینه‌های خدمات این سازمان دو تا سه برابر شده است، به همین دنبال افزایش بهره وری را در سازمان در دستور کار دادیم و کمترین افزایش تعرفه‌ها را در خدمات عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری قم داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciryay.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما