دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 73704
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

بودجه امسال شهرداری قم به 2100 میلیارد تومان رسید

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: بودجه شهرداری قم در سال جاری با اصلاحیه و متمم به 2100 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
بودجه امسال شهرداری قم به 2100 میلیارد تومان رسید
بودجه امسال شهرداری قم به 2100 میلیارد تومان رسید
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به اولویت‌های شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: اولویت این شورا تکمیل کردن پروژه‌های نیمه تمام است و شورا تلاش می‌کند که فاصله بین مناطق مختلف شهر قم کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: بودجه شهرداری قم در سال جاری با اصلاحیه و متمم به 2100 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که بخشی از این افزایش به خاطر اخذ تسهیلات و بخشی دیگر به خاطر اوراق مشارکت بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: لایحه‌های اخذ مجوز متمم و اصلاحیه سازمان‌های تابعه شهرداری قم با حضور مدیران این سازمان و اعضای شورای شهر در جلسات کمیسیون‌های مختلف شورا مورد بررسی قرار گرفت.

جلالی با اشاره به افزایش تعرفه‌های خدمات کشتارگاه شهرداری قم اظهار کرد: نظر شورای اسلامی شهر قم افزایش چشمگیر این تعرفه‌ها نبود، اما شورا مجبور شد که برای تامین هزینه‌های جاری کشتارگاه افزایش تعرفه‌ها را بپذیرد، 90 درصد درآمد کشتارگاه شهرداری قم برای تامین حقوق پرسنل کشتارگاه است.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم کلاس‌های مختلفی را برگزار می‌کند که تعرفه شرکت در این کلاس‌ها بسیار کمتر از تعرفه آن‌ها در بخش خصوصی است، شورای اسلامی شهر قم اختیار خود را در خصوص تعیین این تعرفه‌ها به شهردار قم واگذار کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcay0n0.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما