دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 73716
منبع : خبرگزاری تسنیم

شب‌شعر "کبوتران حرم" ویژه مدافعان حرم در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: شب‌شعر مدافعان حرم با عنوان «کبوتران حرم» به‌زودی به‌صورت کشوری فراخوان می‌شود، این فراخوان تا پایان اسفندماه ادامه داشته و از بین آثار رسیده کتابی جامع تهیه و منتشر می‌شود.
شب‌شعر "کبوتران حرم" ویژه مدافعان حرم در قم برگزار می‌شود
شب‌شعر "کبوتران حرم" ویژه مدافعان حرم در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی عصر امروز در دیدار مسئولان یادواره مجاوران کریمه، مدافعان عقیله که در سالن محراب شبستان حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری مطلوب و اثرگذار یادواره شهدا مهم‌ترین رویکرد فرهنگ و ارشاد اسلامی قم است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ در برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم افزود: در قالب برگزاری سومین یادواره شهدای مدافع حرم در استان قم برنامه‌های مختلف فرهنگی و ارزشی پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: باید تلاش شود یادواره‌های شهدای مدافع حرم به نحوی برگزار شود که در کنار مطلوبیت با اثرگذاری ویژه‌ای نیز همراه شود، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای برای این یادواره در نظر گرفته است.

حسینی کاشانی با بیان برگزاری شب‌شعر مدافعان حرم در استان قم گفت: همزمان با برگزاری سومین یادواره شهدای حرم، شب‌شعری ویژه شهدای جبهه مقاومت اسلامی با حضور شاعران برجسته کشور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شب‌شعر مدافعان حرم با عنوان «کبوتران حرم» به‌زودی به‌صورت کشوری فراخوان می‌شود، این فراخوان تا پایان اسفندماه ادامه داشته و از بین آثار رسیده کتابی جامع تهیه و منتشر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اضافه کرد: در برگزاری شب‌شعر کبوتران حرم، شعرای برجسته کشوری و استاد شعر آیینی کشور محمدعلی مجاهدی حضور پررنگ و اثرگذاری دارند، شب‌شعر کبوتران حرم با شکل و شمایلی متفاوت در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9505.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما