سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۱
کد مطلب : 73720
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم:

تمام ظرفیت‌های فرهنگی شهر در مصلی تجمیع شود

قم نيوز : رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم گفت: اگر بتوانیم تمام ظرفیت‌های فرهنگی شهر را در مصلی جمع کرده و مسوولان آن با ارتباطی که دارند کمک نهادهای مختلف را جذب کنند می‌توانیم شاهد اقدامات فرهنگی اثرگذاری در نماز جمعه باشیم.
تمام ظرفیت‌های فرهنگی شهر در مصلی تجمیع شود/مصلی باید محور فعالیت‌های فرهنگی باشد
تمام ظرفیت‌های فرهنگی شهر در مصلی تجمیع شود/مصلی باید محور فعالیت‌های فرهنگی باشد
به گزارش قم نیوز حسن مالکی‌نژاد با بیان اینکه نماز جمعه چون یک آیین عبادی سیاسی است جنبه فرهنگی هم دارد اظهار کرد: اینکه از اقشار مختلف مردم در نماز جمعه حضور می‌یابند ظرفیتی است که باید از آن بهترین استفاده در راستای فعالیت‌های فرهنگی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه رهبری تاکید دارند که مصلی‌ها باید قرارگاه فرهنگی هر شهری باشد خاطرنشان کرد: با توجه به امکاناتی که در ساختمان نماز جمعه و مصلی‌ها است می‌توانیم بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی که نیازمند فضا و امکانات هستند را با محوریت مصلی فعال کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم اذعان کرد: مصلی جنبه مردمی دارد و خادمین آنهم به صورت افتخاری فعالیت می‌کنند پس ظرفیتی عظیم است که می‌توان آن را محور فعالیت‌های فرهنگی قرار داد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم تمام ظرفیت‌های فرهنگی شهر را در مصلی جمع کرده و مسوولان آن با ارتباطی که دارند کمک نهادهای مختلف را جذب کنند می‌توانیم شاهد اقدامات فرهنگی اثرگذاری در نماز جمعه باشیم.

مالکی‌نژاد با تاکید بر اینکه ما در شورا می‌توانیم نخ تسبیحی برای گردآوری فعالان فرهنگی با محوریت مصلی باشیم تصریح کرد: با این کار می‌توانیم قدرت جبهه فرهنگی را نشان داده و فعالیت‌های اثرگذاری را ارائه دهیم. اگر این کار صورت گیرد به دور از مسائل جناحی و سیاسی باید روی بحث انقلاب کار شود؛ انقلاب برای همه است و باید با نگاهی عمومی به تمام اقشار مردم، نیازهای عمومی جامعه را با محوریت مصلی خط‌دهی کرده و پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuyay.t1apr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما