سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : 73754
منبع : خبرگزاری تسنیم

یادواره شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان قم گفت: یادواره شهدای مدافع حرم استان قم ۱۲ بهمن ماه و همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرنگی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که سردار جلالی رئیس سازمان پدافندغیرعامل سخنران این مراسم است.
یادواره شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود
یادواره شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سرهنگ اسدالله گنجعلی ظهر امروز در نشست خبری کنگره مجاوران کریمه، مدافعان عقیله که در سالن جلسات مجتمع خاتم برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی محاصره اقتصادی، حمله آمریکا به صحرای طبس، کودتای نوژه، 8 سال جنگ تحمیلی و حمله به هواپیمای مسافربری از جمله اتفاقاتی است که کشورمان با آن مواجه شد و دشمن هرچه در توان داشت برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد.

وی افزود: امام راحل سال 68 به خانواده شهدا فرمود در تحلیلی در حوادث انقلاب اسلامی باید عرض کنیم که انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها موفق بوده و در هیچ زمینه ای شکست نخوردیم و درجنگ تحمیلی پرده از چهره واقعی جهان کنار زدیم.

فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به رشادت شهدای مدافع حرم تصریح کرد: تهدید دشمن کنار مرزها بود و این تهدید دفع شد و کیلومترها آن طرف تر رفت وصحنه به منطقه مبارزه با آمریکا تبدیل شده است، آمریکا با خفت و خواری در حال ترک منطقه است و مزدوران سعودی که در سوریه دست به کشتار ملت بی گناه این کشور می‌زدند در حال نابودی هستند.

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان قم با بیان اینکه ملت ایران تیرهای دشمن را به سنگ زده است، عنوان کرد: دشمن می‌خواهد این گونه القاء کند که قدرتمند است، دشمن را کیلومترها آن طرف تر نگه داشتیم و نفوذ دشمن در منطقه بسیار کم شده است و تفنگداران آمریکایی را تحقیر می‌کنیم و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

سرهنگ گنجعلی بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند به زودی شاهد شکست‌های عظیم در جبهه استکبار خواهیم بود و این موضوع به برکت خون شهدا و ایثارگران و مدافعان و رزمندگان جبهه مقاومت است و باید در مسیر شهدا گام برداریم.

وی افزود: جوانان دهه 70 جوانانی هستند که جنگ و امام راحل را ندیدند اما سفیران صدور انقلاب اسلامی شدند، امام خمینی (ره) گفت انقلاب اسلامی را به همه جهان صادر می‌کنیم و شهدای مدافع حرم سفیران صدور انقلاب شدند.

فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) تصریح کرد:12 بهمن سال 94 عملیات نصر 2 در شمال حلب سوریه با رشادت و دلاوری مدافعان حرم قمی انجام شد که نبل و الزهرا و حلب آزاد شد و این موضوع سبب شکست داعش در غرب و مسلحین در شرق سوریه شد وامروز داعشی ها در شمال ترکیه با خفت و خواری در حال درگیری با یکدیگر هستند.

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان قم عنوان کرد: به مدت 3 سال است که کنگره مجاوران کریمه، مدافعان عقیله در قم برگزار می‌شود، 430 شهید مدافع حرم در استان قم داریم که 400 نفر آن‌ها شهدای مدافع حرم فاطمیون و زینبیون هستند.

سرهنگ گنجعلی بیان کرد: هدف از برگزاری کنگره مجاوران کریمه، مدافعان عقیله این است که علت حضور مدافعان حرم در سوریه را برای جامعه تبیین کرده و به افراد مغرضی که در این زمینه شبهه ایجاد می‌کنند پاسخ دهیم.

 وی با بیان اینکه 9 برنامه به مناسبت کنگره مجاوران کریمه، مدافعان عقیله در قم برگزار می‌شود، افزود: فردا شب ساعت 20/30 مراسم غبار روبی در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود و همچنین با 60 خانواده شهدای مدافع حرم دیدار می‌کرده و یادواره شهدای مدافع حرم در مدارس قم برگزار می‌شود و همایش دوچرخه سواری رکاب زنی تا بهشت از جمله برنامه‌های این کنگره است.

فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) تصریح کرد: مراسم شب شعر با پاسداشت شهدای مدافع حرم با حضور آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود و کنگره شعرشهدای مدافع حرم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می‌شود که فراخوان آن از 10 بهمن آغاز می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان قم خاطرنشان کرد: یادواره شهدای مدافع حرم استان قم 12 بهمن ماه و همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرنگی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که سردار جلالی رئیس سازمان پدافندغیرعامل سخنران این مراسم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjede.w6dmtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما