پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۰
کد مطلب : 73791
منبع : خبرگزاری فارس
در بازي پلي‌آف برابر فرش‌آراء مشهد صورت مي‌گيرد

سوهان قم به دنبال نخستين قهرماني ليگ برتر

قم نيوز : تيم فوتسال سوهان محمد سيما قم در نخستين بازي خود از مرحله پلي‌آف رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال ايران به دنبال نخستين قهرماني خود در تاريخ 20 ساله اين بازي‌ها به ميدان مي‌رود.
سوهان قم به دنبال نخستين قهرماني ليگ برتر
سوهان قم به دنبال نخستين قهرماني ليگ برتر
به گزارش قم نیوز بعد از 26 هفته بازی‌های مرحله مقدماتی بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور اکنون نوبت به انجام بازی‌های مرحله پلی‌آف رسیده و هشت تیم راه یافته به این مرحله در چهار بازی حساس به شکل رفت و برگشت مقابل یکدیگر به میدان خواهند رفت.

از مرحله مقدماتی هشت تیم گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان، فرش‌آراء مشهد، حفاری اهواز، سن‌ایچ ساوه، سوهان محمد سیما قم، شهروند ساری و مقاومت البرز مجوز صعود به مرحله پلی‌آف را کسب کرده‌اند و این هشت تیم روز جمعه پنجم بهمن ماه در چهار بازی حساس مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

شاگردان حسین صبوری در تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم بعد از کسب رتبه ششم مرحله مقدماتی فصل 1397 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حالا باید با تیم سوم جدول رده‌بندی رو در رو شوند، تیمی که دو بار در مرحله مقدماتی آن را شکست داده‌اند و به دنبال تداوم پیروزی‌های خود مقابل نماینده خراسان‌رضوی هستند.

تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد با هدایت سرمربی اسبق صبای قم و ماهان تندیس قم و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتسال قم یعنی محسن حسن‌زاده توانسته نتایج بسیار خوبی در لیگ امسال کسب کند، اما مشهدی‌ها در هر دو بازی رفت و برگشت این فصل در مشهد و قم به تیم سوهان محمد سیما قم باخته‌اند.

بازی دو تیم در نیم‌فصل نخست به میزبانی فرش‌آراء در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد که با برتری دو بر یک نماینده قم همراه بود و بازی برگشت را تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان با نتیجه چهار بر سه از تیم فرش‌آراء مشهد برد، به همین دلیل بازی مرحله پلی‌آف از ساعت 16 روز جمعه پنجم بهمن در مشهد حساسیت بالایی دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgqu9u.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما