پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 73806
منبع : خبرگزاری فارس
در اوزان 63 و 97 كيلوگرم انجام مي‌شود

رقابت فرنگي‌كاران قم در جام بين‌المللي 2019 تركيه

قم نيوز : كشتي‌گيران فرنگي‌كار استان قم در تركيب تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران با حريفان مطرح شركت كننده در پيكارهاي بين‌المللي تركيه به رقابت مي‌پردازند.
رقابت فرنگي‌كاران قم در جام بين‌المللي 2019 تركيه
رقابت فرنگي‌كاران قم در جام بين‌المللي 2019 تركيه

در اوزان 63 و 97 كيلوگرم انجام مي‌شود
رقابت فرنگي‌كاران قم در جام بين‌المللي 2019 تركيه
كشتي‌گيران فرنگي‌كار استان قم در تركيب تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران با حريفان مطرح شركت كننده در پيكارهاي بين‌المللي تركيه به رقابت مي‌پردازند.

به گزارش قم نیوز کشتی‌گیرانی که در چند سال اخیر همواره جزو برترین‌های ایران بوده و با درخشش در مسابقات مختلف داخلی سهمیه تیم ملی در رقابت‌های متنوع برون‌مرزی نظیر قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و چندین تورنمنت بین‌المللی را در کارنامه دارند، اکنون در آستانه یک اعزام بین‌المللی هستند.

یکی از این کشتی‌گیران محمدجواد رضایی دارنده مدال از مسابقات قهرمانی آسیا است و دیگری علی‌اکبر حیدری است که امسال عضو تیم ملی ایران در بزرگترین رویداد ورزشی قاره کهن یعنی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی بود، بار دیگر تیم ملی بزرگسالان کشورمان را در یک رقابت برون‌مرزی دیگر همراهی می‌کند.

این در حالی است که حیدری این روزها به تمرین اختصاصی مشغول است و اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران از هفته آینده برای حضور موفق در جام بین‌المللی وهبی‌امره تشکیل می‌شود، مسابقاتی که قرار است روزهای 12 تا 14 بهمن ماه در ترکیه به انجام برسد.

ملی‌پوشان دعوت شده از سوی کادر فنی تیم ملی از ششم تا نهم بهمن ماه در خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، در حالی که علی‌اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم عضو تیم ملی ایران در رقابت با حریفان مطرح خارجی شرکت کننده در جام وهبی‌امره خواهد بود.

اردوی تیم ملی با حضور کشتی‌گیران اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم در جریان است و در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصرپور از خوزستان، وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد از خوزستان و در وزن 63 کیلوگرم محمدجواد رضایی از قم عضو تیم ملی هستند.

همچنین در وزن 67 کیلوگرم حامد تاب از خوزستان، وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد از خوزستان، وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام از تهران، وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی از خوزستان، وزن 87 کیلوگرم محمدهادی ساروی از مازندران، وزن 97 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری از قم و وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره‌جیلی از تهران به ترکیه اعزام می‌شوند.

سرمربیگری تیم ملی کشورمان را محمد بنا بر عهده دارد و مربیان این تیم ایرج اسفندیاری‌فر، بهروز حضرتی‌پور و فرزاد ایمان علی‌زاده  هستند، در حالی که سرمربی تیم امید یعنی جمشید خیرآبادی نیز این تیم را در سفر به رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی‌امره ترکیه روزهای 12 تا 14 بهمن ماه در شهر استانبول همراهی می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd9j05.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما