جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 73820
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 300 كاراته‌كا

قم قهرمان كاراته كاركنان نيروي انتظامي شد

قم نيوز : تيم استان قم بالاتر از ديگر رقباي خود روي سكوي نخست پيكارهاي كاراته قهرماني كاركنان نيروي انتظامي و كاركنان وظيفه نيروهاي مسلح كشور ايستاد.
قم قهرمان كاراته كاركنان نيروي انتظامي شد
قم قهرمان كاراته كاركنان نيروي انتظامي شد
به گزارش قم نیوز کاراته که یکی از رشته‌های ورزشی همیشه افتخار آفرین برای ورزش قم بوده و در طول سال ورزشکاران آن از میادین متنوع داخلی و مسابقات مختلف خارجی افتخارات زیادی کسب می‌کنند، این بار در رقابت نیروهای مسلح برای ورزش قم پرفروغ ظاهر شد.

چهره‌های شاخص این رشته در ترکیب تیک کارکنان پایور ناجا و وظیفه به بیست و ششمین دوره مسابقات کاراته کارکنان پایور و دهمین دوره مسابقات کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کشور رفتند، رقابت‌هایی که به میزبانی دانشگاه امام حسین (ع) سپاه در تهران به مدت دو روز به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

در این دوره از مسابقات که نزدیک به 300 کاراته‌کا در ترکیب تیم‌های منتخب یگان‌های ناجا، ارتش، سپاه، وزارت دفاع، سازمان قضایی و ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشتند، تیم‌ها در بخش‌های آزاد و کنترلی کارکنان پایور و سربازان با یکدیگر پیکار کردند و تیم قم در بخش کارکنان پایور روی سکوی قهرمانی ایستاد.

در شرایطی که تیم سردار شهید حاج‌خدا کرم نماینده قم در این مسابقات بود، کاراته‌کاهای این تیم در بخش کنترلی مسابقات کارکنان پایور دیگر رقبا را از پیش‌رو برداشته و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند، مقامی که بالاتر از تیم‌های مدعی دانشگاه امام حسین (ع) سپاه و فرماندهی یگان ویژه ناجا برای قمی‌ها رقم خورد.

این در حالی است که مسابقات کاراته آزاد کارکنان پایور با قهرمانی تیم فرماندهی انتظامی اردبیل به پایان رسید و تیم‌های تیم نیروی زمینی ارتش و دانشگاه امام حسین (ع) سپاه دوم و سوم شدند، ضمن اینکه در قسمت کنترلی سربازان تیم‌های فرماندهی انتظامی مازندران ناجا، فرماندهی انتظامی کردستان ناجا و فرماندهی انتظامی مرکزی ناجا اول تا سوم شدند و مقام‌های اول تا سوم بخش آزاد سربازان به ترتیب به تیم‌های فرماندهی انتظامی مازندران ناجا، نیروی زمینی ارتش و فرماندهی یگان ویژه ناجا روی سکوهای اول تا سوم جای گرفتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjyoea.uqet8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما